1e lach...

Hai hai,

Levi is nu 3 weekjes en kan met zijn gezichtje al van alles vertellen, zo schattig is dat om te zien. AL die uitdrukkingen nu al. Hoe oud waren jullie kleine kanjers voordat ze daarmee begonnen en begonnen te lachen, want Levi lacht zelfs al en nee......het zijn echt geen stuip trekkingen. :)

Liefs,
Nephele

Hoi Nephele!Allereerst van harte gefeliciteerd met je zoontje!Leuke naam trouwens Levi!
Ikzelf ben vandaag precies 6 weken geleden bevallen van een zoontje,en die lachte dus ook al met 2 1/2 week,en ook echt geen stuipjes!wat iedereen dus zei.
Maar echt lachen.Het word alleen maar leuker,hij ligt nu zelfs al in een deuk,dan lacht ie echt 10x achter elkaar met geluid, echt super!!!
Geniet lekker van je zoontje en van al die lachjes en andere trekken in zijn gezicht!
Liefs door, mama van Jeremy 1-3-06

Hai hai,

Ja, die reacties kreeg ik dus ook.......het zijn stuiptrekkingen, nou echt NIET hoor :):):)
Hij herkent me nu ook en volgt me ook met zijn oogjes en dan het gespartel met zijn beentjes en armpjes alsof hij me wel van alles zou willen vertellen, zo lief allemaal. Ik geniet er van en kan haast niet wachten totdat hij ook echt begint te schaterlachen...

Liefs,
Nephele

Hoi,

Mijn kleine Ezra is nu ruim 4 weken en hij lachte vandaag ook naar mij!!
Vorige week ook al een keer dacht ik, maar dan wordt er idd gezegd, dat
zijn stuiptrekkingen. Nou echt niet hoor, want dat verschil zie ik wel.
Die stuipjes heeft ie wel als ie ligt te slapen bijv. dan lacht ie ook wel eens.
Echt gaaf om te zien he!!!

xx Syrah

Terug
Bovenaan