1e menstruatie na bevalling

<p>Afgelopen juli (niet januari, was een  foutje.. Nu aangepast:) ) ben ik bevallen en ik ben ruim 2,5 week geleden voor het eerst weer ongesteld geworden, maar dat duurt nu dus al 2,5 week.. Heb de laatste dagen ook meer last en ook ineens helderroodbloed (sorry voor de details..). Ik ben sowieso van plan de huisarts even te bellen, maar herkennen jullie dit? </p>

Ook gehad na mijn eerste bevalling. Was echt mijn lichaam die weer even op gang moest komen, duurde ongeveer 3 weken en toen werd mijn cyclus weer normaal.. Nu 6 weken geleden bevallen dus hoop dat het dit keer minder lang duurt ?

Kan zeker, maar is het wel ongesteld? Want de eerste 6 wk kun je toch ook random op en af bloeden? 1e bevalling bloedde ik 2 wk fiks, 1 week nauwelijks en daarna 3 wk matig/weinig. 2e bevalling 2 dagen flink en 2 wk matig daarna klaar ?

lijkt me inderdaad eerder dat het nog vloeien is van de bevalling.. bij mij heeft dat ook een week of 6 geduurd..

oh haha ik dacht al :)
op zich kan het heel goed dat je eerste menstruatie anders/langer/heftiger is dan normaal. maar als je twijfelt zou ik ook even de huisarts contacten!

Ik ben in oktober bevallen en werd in januari voor het eerst ongesteld en dat heeft 3.5 week geduurd. Dacht komt geen eind aan. En ineens was het gelukkig over. 

Terug
Bovenaan