1e menstruatie na miskraam

Hoi Dames,

Hoe was jullie menstruatie na de miskraam?

Ik ben vorige week precies 4 weken na de mk weer ongesteld geworden alleen het wordt maar niet minder, zit nu op de 8e dag en vloei nog steeds aardig wat, ik zie er geen einde aankomen. Is dit normaal?

Hallo mamvan3kids,

Ik had ook 4 wkn na mijn mk de eerste menstruatie weer,zoals de verloskundige mij vertelt had was deze heftiger dan normaal en heeft 9 dgn geduurd ...,de vlgnd was weer normaal.
De vk had gezegt vergelijk het maar met na de bevalling en het kan zelfs heftiger zijn dan dat...daar was ik op voorbereid ...
Ik had wel een curretage gehad ,misschien is dat anders dan spontaan mk.
Bij evt. vragen mocht ik altijd de vk bellen op hun 06.. misschien is dat een idee voor je als je onzeker blijft ???
Hopelijk stopt het snel en ben je (als je er aan toe bent )binnenkort weer zwanger ..

gr Lietje

ik heb in aug een miskraam gehad en die zeiden idd dat het de eerste keer langer zou duren.
maar ik blijf maar vloeien en ze kwamen er bij mij achter dat me placenta er nog in zat.
ben alsnog pas 5 okt gecurriteerd.
ik hoop dat dat niet het geval is bij jouw en anders gewoon idd ff bellen!!

succes verder en hopelijk binnenkort leuk nieuws.

groetjes cora

Ben je gecuretteerd?
Anders zou ik ieder geval contact opnemen met de vk of huisarts. Als er bij jou ook nog iets is achter gebleven kan dat het bloeden verklaren.
Maar bij mij was de eerste menstruatie ook best lang en erg heftig (na curettage)

Succes

Hay meid,

Ik heb 13 december een miskraam gehad. De 18e ben ik gecurrateerd en nu nog steeds niet ongesteld. Het zal bij ieder lichaam anders zijn. We hebben alleen oudjaarsdag seks gehad dus neem aan dat ik daarvan niet opnieuw zwanger ben. Mijn borsten zijn alweer gekrompen (helaas) en ik voelde me al snel niet meer zwanger...

Mijn Gyn vertelde me dat mijn eerste menstruatie heftiger kan zijn dan normaal.....dit is vast bij jou ook het geval......

Succes en sterkte....

Liefs Jessica

Dank jullie wel, dit stelt me wel weer wat gerust.
Ik ben niet gecurreteerd, het is allemaal spontaan gekomen en 2 weken daarna heb ik een controle gehad. Uit de controle bleek nog wel wat bloed te zitten, maar dat het echt heel weinig was, verder was het schoon. Het zal dan wel allemaal wat heftiger zijn idd.

Hoi mam van 3 kids,

Hoe gaat het nu met je?
Ik ben vanochtend ook weer ongesteld geworden (14 dec een spontane miskraam),, Flink wat extra kramp/menstruatie. Ik ben benieuwd hoe lang het aan houdt.

Hoop dat het met jou inmiddels beter gaat en dat je / we snel weer verder kunnen.

Liefs

Terug
Bovenaan