1e moederdag

A

Anoniem

Guest
Leuk he?! Vorig jaar zei ik nog tegen mijn man dat ik volgend jaar (dus nu) ook wat zou gaan krijgen. Hihihi...en nu is het al zover.
Vorig jaar had ik net de eerste echo gehad. Toen was ons mannetje slechts 3,5 cm.
Moet je hem nu zien met zijn 7 kilo.

Vorig jaar kregen de aanstaande opa's en oma's een mok met voor de liefste opa/oma erop.
Tsjonge!!! onvoorstelbaar, wat gaat dat snel zeg!

ja dat is zeker leuk!! de tijd vliegt, dit wordt alweer mijn 5e keer moederdag, alleen dit jaar met 2 kids!!! echt geweldig!

geniet dr maar van!

groetjes susanne

Hello!

Ook mijn eerste moederdag, toch best wel leuk. Mijn man heeft al een cadeautje gekocht, stiekem, maar hij deed zo geheimzinnig dat ik het snel door had. Ik ben trots om mama te zijn van zo'n lief, klein babymeisje!
jullie allemaal een fijne moederdag..en weekend,
x Esther (Isis, 29-11-06)

Ja, echt super leuk he! Eerste moederdag, en dan ook nog van zo'n lief mooi meisje  (zwijmel zwijmel...hahaha)
Ik heb gisteren al een tekening gekregen van op het kdv voor moederdag! Heeft ze alleen niet zelf getekend, ze lag in bed hahahaha (heb dus meegeholpen om mijn eigen moederdag cadeautje te maken! Whahaha!)
Mijn vriend heeft ook al iets gekocht! Hij is me helemaal gek aan het maken, en wilde het me gisteren al geven omdat HIJ niet kan wachten!!! Hahaha hoezo ongeduldig!!!
Het is iets speciaals zei hij, heel mooi en iets voor altijd?!?!?!?!
Ben zooo benieuwd! Laat het jullie na zondag weten!

Hele fijne moederdag en een fijn weekend allemaal!

Jajaja...ik weet wat ik krijg!!!
We gaan vanmiddag een nieuw naambordje uitzoeken voor bij de voordeur.
Daar komt dus de naam van onze zoon ook op te staan.
Ik vind het echt een leuk idee!!!
Zucht...

Hoi meiden,

Leuk hè zo'n eerste moederdag, ik had van het KDV een leuk wit geschilderd plankje gekregen en daar hadden ze met zilverkleurige verf de voetjes van Justin opgedrukt (zo lief hè) en haakjes ingemaakt waar Albert Heijn receptenkaartjes aan hingen. En verder nog DA cadeaubonnen gekregen zodat ik weer allerlei smeerseltjes kan kopen maar dat receptenplankje was toch wel het mooiste cadeautje en staat nu te pronken op het aanrecht! Vroeger zat ik altijd te mopperen op vader/moederdag omdat ik het commerciële onzin vond maar nu ik zelf mama ben moet ik toch wel bekennen dat ik het wel heel leuk vind!

Groetjes,

Puk

Hé puk, wat leuk dat je er weer bent!
Die zelfgemaakte kadootjes blijven het mooiste hé. De oudste had een vis geknutseld op school en daarbij heeft een heel lief gedichtje bij op gezegd. Toen hield ik het niet meer droog natuurlijk. Die kleine had een bloem gemaakt op het kdv. En manlief had nog een gipsafdruk van haar handje gemaakt. Erg leuk, want die had ik van de oudste ook. En aangezien ze allebei van november zijn, waren ze even oud, toen het gemaakt is.
Nu maar hard gaan verzinnen wat we voor vaderdag gaan maken..
Sil

Hé Sil27,

Ja leuk hè die zelfgemaakte dingetjes en dan nog een gedichtje erbij...kan me voorstellen dat je het niet droog hield! Wel heel apart zo'n moederdag hoor ik vind het nog steeds heel vreemd dat ik nu toch echt mama ben jij bent natuurlijk al wat langer mama maar dat maakt het zeker niet minder speciaal. Misschien kunnen we tips uitwisselen wat vaderdag betreft want die komt ook al gauw en dan moeten we natuurlijk wel creatief zijn want vaders zijn toch ook heel speciaal de aandacht gaat toch vaker naar mama dan naar papa dus de papa's moeten echt in het zonnetje gezet worden!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan