1e,nog hele prille zwangerschap

Hoihoi allemaal..
Bij deze wil ik me gelijk even voorstellen,mijn naam is Pascal,ben 26 jaar en in verwachting van ons eerste kindje!!
Peter en ik zijn nog niet heel lang samen,(vanaf januari 2008),maar dit kindje is meer dan gewenst!!
In februari van dit jaar hebben we te horen gekregen dat ik Fybromyalgie heb(weke-delenreuma) Het schijnt bij mij 1 van de zwaardere vormen te zijn,en de fysiotherapeut(heb ik heel goed contact mee) heeft me aangeraden niet al te lang te wachten met het stoppen van de pil..
Daar was ik nu zo'n 4 maanden af,en ja!!
Gisteren een test gedaan,was de laatste weken anders dan anders,en mn borsten begonnen zomaar ineens pijn te doen ;)
Nu weet ik dus waardoor..hihi..
Zoals het nu lijkt zijn we op 18-04-2009 uitgerekend,ik ga straks een afpsraak bij de huisarts maken..Ben benieuwd,maar wel heel erg happy!!

Hoi Pascal,

Mijn man en ik waren bij de 1e zwangerschap ook nog geen jaar samen en het gaat nog steeds super. Vervelend voor je wekendelen reuma. Ik heb zelf ook reuma en weet hoe je je dan vaak kan voelen.

Wel super dat je zwanger bent. Veel plezier hier!!

Liefs, Petra 5w2d

Dank jullie wel voor de reacties..
En Petra..Dat wij nog maar kort bij elkaar zijn,maakt ons ook echt niet uit,wij gaan gewoon snel,hahaha..
Maar het kan wel vervelende reacties opleveren zoals..gohh..nu al zwanger??
Maar ach..daar trekken wij ons niets van aan,wij zijn er meer dan happy mee..
Heb jij nu je zwanger bent ook meer last van je reuma?? Ik tot nu toe niet,en het kan ook nog zijn dat alle klachten nu 9 maanden weg zijn..Afwachten maar dus..
We hebben het gisteren aan mn ouders verteld,heerlijk!! Nu kan ik er daar ook gewoon over praten..Ik kan toch niet mn mond houden..hihi..

Ja is lastig, he, het voor je houden? Wij hebben het de eerste keer ook tegen de beide gezinnen verteld en tegen aantal hele goede vrienden. Toen ging het helaas mis maar we waren erg blij met de steun die we kregen!! Geen spijt van dus. Nu weten ook de beide gezinnen het en 2 vriendenkoppels. De rest komt vanzelf, we wachten eerst de volgende echo weer af, die is vandaag over n week!

Terug
Bovenaan