1e onderzoek gehad

hallo
vandaag heeft marijn z'n eerste onderzoek gehad in het ziekenhuis ivm vergrote niertjes.
dit was in de zwangerschap al ondekt en nu doen ze onderzoeken om te kijken of hij goed plast en of er ook een verstopping zit in zijn urinebuis.
een heel gedoe om met zo'n kleintje(bijna 4 weken) zo vroeg in het ziekenhuis te zijn.
hij kreeg vandaag een blaasonderzoek,dan gaan ze met een klein slangetje in zijn piemeltje en dan spuiten ze contrastvloeistof in zijn blaas.
zo kunnen ze kijken hoe hij plast en of hij alle urine goed uitplast.
pffffffffff kon er slecht tegen hoor mijn kleine ventje en dan zo'n slang er in brrrrrrrrrrrr.
marijn deed het heel goed en het deed ook geen pijn verzekerde de arts,ik denk dat moeder er ook meer last van had dan marijn.
volgende week hebben we nog 2 onderzoeken dan moeten we er al om kwart voor 8 zijn,dat zijn toch geen tijden meer!
maar ja het zal toch even moeten maar marijn is nu helemaal van de rel,wel zielig hoor z'n hele ritme is verstoord en hij kan nu de slaap maar niet vatten.
groeten ammarins

Hoi,

Vreselijk onderzoek, ik weet er alles van. Mijn zoontje van net drie heeft het vorige week gehad (vanwege twee keer een blaasontsteking in 'n half jaar). Ik zat met tranen in mijn ogen terwijl hij de grote knul uithing. Hij zei niet dat het pijn deed dus daar zal de arts wel gelijk in hebben hij vond het wel een raar gevoel.

Judith

oh wat zielig voor hem. en ik kan me helemaal voorstellen hoe erg het voor je moet zijn. nynke moet vanmiddag een echo voor haar heupjes, dat vnd ik al zielig. het komt gewoon omdat die kleintjes zo hulpeloos zijn en je ze niks kan uitleggen. je zou zo in hun plaats willen gaan.
in ieder geval hoop ik dat het niet ernstig is met hem!

groetjes,
daphne

Ah, wat sneu! Ik vind het ook altijd zo zielig omdat ze het echt niet begrijpen...
Lekkere tijden ook.

Gewoon veel extra knuffels geven, daar knappen jullie allebei van op!

Groetjes,

Eveline

hoi,

aaaah wat sneu al die onderzoeken. gelukkig heeft je kereltje zich goed gehouden. ik vind het ook niet leuk al die onderzoeken en controles, hoor. naima moet volgende maand weer voor controle naar de ka en dan eerst weer bloedprikken.. vorige keer heeft ze 10 min non stop gehuild, was toen helemaal bezweet van inspanning. veel sterkte nog bij de komende onderzoeken en ik hoop dat alles ok is.

Liefs van SOPHIE
mama van Quinty 4-10-2004 en Naima 24-11-2006, 32 wnk 1530 gram was 19-1-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan