1e Onderzoek overleefd

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.....Ik heb vanacht goed geslapen, dus ben de zenuwen toch best de baas gebleven.

Ben net terug van de huisarts en ze heeft inwendig gekeken en gevoeld. Zoals zij het zag ziet het er goed uit. Ze heeft meteen de verwijskaart gegeven voor de gynacoloog. Daar kan ik gelukkig woensdag al meteen terecht.

Volgens de huisarts gaan ze bij mij inwendig toch weer kijken en gaan ze ook meteen vriendje onderzoeken. Inprincipe goed vind ik, maar je had dat koppie moeten zien van hem toen ze dat zei. Er kwam een grote slik....
hahahhaha.

Ben nu nog niet ongesteld geworden, maar zoals de huisarts kon zien aan de baarmoedermond zou ik nu niet zwanger zijn......ben nu 4 dagen overtijd.....

Ik ga vandaag nog ff lekker genieten van het mooie weer...
Vriendje is helaas weer werken, vandaag zijn we 7 jaar samen......Dus ik denk dat ik vanavond maar een uitgebreide bbq voor ons 2 maak!!!

Flower

Hoi Flower,

Had zojuist een berichtje achtergelaten bij jouw vorige berichtje om je een hart onder de riem te steken voor je afspraak vanochtend. Ben ik even te laat zeg...

Fijn om te horen dat het eerste onderzoek enigszins is meegevallen. Met al deze uitkomsten kun je in ieder geval (hopelijk) opgelucht naar de toekomst kijken en uitkijken naar je vurige wens.

Veel succes met alles. Geniet inderdaad van het mooie weer. Volgens mij gaat dat ergens deze week namelijk weer omslaan. En eh die BBQ lijkt me superidee!! Much fun.

Groetjes,
Roos

Toch wel fijn he,dat er nu wat gedaan wordt en gekeken? W.s zal je vriend zijn zaad in moeten leveren??Tja,voor een man is het toch anders...bij de mijne lukte het niet om het potje te vullen en dat was voor hem erg frustrerend..maar met een beetje hulp lukte het wel! en daarna hebben we er zelfs om moeten lachen.

Succes met alles en we horen van je!
gr. petra

Hoi Flower,

Fijn dat het is meegevallen. En positief dat je zo snel al bij de gyn terecht kan. Dan gebeurt er tenminste wat!

Wel balen dat die 4 dagen overtijd kennelijk niet betekenen waar je op hoopt...

Sterkte woensdag!

Inge

HOi Flower,,

Wat fijn dat het achteraf gelukkig mee
viel en wat gaan ze dan precies bij je vriend doen?

succes, Chili

Terug
Bovenaan