1e poging mislukt

Nou de eerste IUI poging is mislukt.
Zou eigenlijk pas dit weekend op 14 dagen na de inseminatie zitten, maar werd afgelopen dinsdag al ongesteld.... Eigenlijk wel heel snel erna.
Tja het is wel heel erg balen. Had me erop ingesteld vandaag weer te kunnen beginnen met prikken, maar ik ben volgende week vrijdag t/m maandag weg voor mijn werk en zou dan perse op die vrijdag naar het ziekenhuis moeten komen voor controle. Ja dat kan dus niet, ik dus balen. Uiteindelijk snap ik het ook wel, het gaat er namelijk om dat ik nu een hogere dosis ga spuiten en daar misschien heftig op kan reageren. Als ze dan op vrijdag zien dat de eitjes zo goed gegroeid zijn en ik maadag al geinsemineerd kan worden kan dat dus niet. Het is een te groot risico en dat nemen ze niet. En dan gaat de boel over en heb ik voor niets 500,- euro aan hormonen weggespoten. Dat is natuurlijk ook zonde.
Dus nu moet ik een maand wachten totdat ik weer ongesteld wordt en dan maar hopen dat het dan wel kan, want ik moet in April en mei ook heel veel weg,  dus dat zit ook niet echt mee.
Ik wil gewoon graag door met alles.
Fijn weekend allemaal!
xxx Nic

Wat jammer zeg! Je weet dat het erin zit maar we blijven toch allemaal hopen dat het meteen raak is he!?
Wat balen zeg dat je zo'n strakke planning hebt met je werk.
Ik hoop dat je toch nog een klein beetje een leuk weekend hebt! Ik weet dat het afgezaagd klinkt maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

Ik moet morgen voor de eerste IUI. Ben benieuwd wat daar uitkomt.

gr.Inge

hoi hoi

Wat een teleurstelling je hoopt er zo op het is allemaal zo spannend.
veel sterkte. En met veel hoop en moed naar de volgende behandeling

groetjes rozemarijn

Jeetje, wat   een teleurstelling zeg, het blijft toch iedere keer megabalen he!
Maar ik ga er van uit dat onze tijd ook nog wel komt...
ik duim voor je

gr Jackje

wat vervelend en naar. Dat is iets waar ik ook niet naar uitkijk, de teleurstelling. Helaas kunnen we er niets aan doen, maar ik baal erg met je mee. Zou het na een aantal behandelingen iets makkelijker gaan, vraag ik me af. Ik moet zelf nog wachten tot vrijdag en dan zien of de eerste IUI is gelukt. Geef niet op hoor, onze tijd komt, daat geloof ik in. Succes met de volgende behandeling, liefs ilona

Terug
Bovenaan