1e Positieve ovulatietest na verwijdering spiraal.

<p>Hoi hoi </p><p>Ik ben Riekie en ben 31 jaar oud en we hebben samen besloten om te starten met onze kinderwens. Ik heb op 2 maart in het ziekenhuis mijn mirena spiraal laten verwijderen, moest in het ziekenhuis omdat de draadjes verdwenen waren.(hysteroscopie) Ding zat er nog geen jaar in had er ook erg veel last van in de zin van extreme krampen.</p><p>Op 4 maart werd ik al ongesteld en duurde 5 dagen. nu is het 15 maart, heel de dag al last van mijn buik en rug en dus vandaag mijn eerste positieve ovulatie test!</p><p>Nu zijn wij bezig voor een eerste x zwanger te worden, beide super enthousiast natuurlijk haha maar ben reuze nieuwsgierig hoe dat bij jullie is gegaan?</p><p>Hoe snel jullie zwanger zijn geraakt en hoe jullie ermee om zijn gegaan? of jullie ook al gelijk aan de ovulatie testen zijn begonnen?</p><p>Hoor graag van jullie. </p>
 
Hoi,
Wat leuk dat jullie er voor gaan! Ik ben zelf 1 januari gestopt met de pil maar mijn ongesteldheid bleef lang achterwege. Wij hebben ook gelijk ovulatietesten gebruikt. Ik had na 42 dagen een positieve test. Helaas zonder positief resultaat want na 10 dagen werd ik ongesteld. Dit is overigens voor ons 2e kindje. 
Bij ons 1e kindje hebben we hetzelfde gedaan en was ik na 4 rondes zwanger dus redelijk snel.
Ik hoop voor jullie dat het snel raak is en je het afgelopen dagen gezellig hebt gehad met elkaar :) 
 
Leuk! Succes! Na het verwijderen krijg je een keer een onttrekkingsbloeding, geen echte menstruatie dus. Maar je kan in principe wel gelijk zwanger worden. Ik heb zelf half oktober mijn spiraaltje laten verwijderen, daarop een onttrekkingsbloeding gehad, gewacht met proberen en 29 dagen later is mijn eerste echte menstruatie begonnen na jaren van het dragen van (2) spiraaltjes. Omstreeks 14 dagen later (begin dexember) is onze baby (foetus) verwekt! Ik heb dus maar een echte volledige cyclus gehad tussen het verwijderen en zwanger worden en dat was expres. We beseffen ons dat we erg veel geluk hebben gehad hiermee. Ik wens jou net zo veel voorspoed toe!
 
Mijn kindje is de eerste maand na stoppen met pil verwekt. Ook wel ovulatietest gebruikt. Ook ma 1 x sex gehad toen dus het kan de 1e de beste x raak zijn. Maar wees niet teleurgesteld als het ff duurd. Onze 1e is met 8 maanden verwekt. Wel daarvoor 15 jaar aan pil geweest. Maar die is zonder ovulatietest verwekt. Kan snel gaan maar kan ook ff duren.
 
Hoi! Ik heb 7 januari mijn spiraal laten verwijderen waarop ik twee dagen later ongesteld werd. Sindsdien ovulatietesten gebruikt om te zien hoe mijn cyclus zou zijn gezien ik niet tot amper menstrueerde met spiraal. Na 2 rondes "oefenen" had ik op 27 februari een positieve zwangerschaps test in handen en ben ik nu bijna 6 weken zwanger. ❤️ Staar je vooral niet blind op hoe snel het bij andere gaat, al gun ik iedereen zo snel mogelijk een positieve test!
 
Terug
Bovenaan