1e prikjes en schoonmoeder-ellende :(

Levy heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad!
Mn lieve stoere ventje deed het zo goed! Hij heeft maar 5 seconde gehuild, en daarna had hij alweer een big smile op zn gezichtje. Nu ligt hij veel te slapen, maar hij word wel netjes na 3 uur wakker voor zn voeding.

Levy woog 5725 gram, iets lichter dan ik dacht, maar het is nog steeds een lekker zwaar kindje wat goed groeit! Hij is 58 cm, en dus precies gemiddeld.

Mn schoonmoeder is mee geweest met de prikjes, moet echt even mn verhaal kwijt.

Eerst draagt ze mn kleintje naar binnen, daar kon ik nog wel mee leven, maar toen Levy zijn prikjes kreeg moesten zn handjes vastgehouden worden, en ze pakt zo zn handjes vast! Dat is dus echt iets wat ik gewoon zelf had willen doen, tis mijn kind dus ik wil m troosten en er voor m zijn op momenten dat het nodig is!
Voordat ik me had bedacht wat ik er van kon zeggen (stond ook aardig perplex) zaten de prikjes er al in :(.
Volgende keer wil ze weer mee, maar ik weet zeker dat dat niet gaat gebeuren! Ik neem lekker mn eigen moeder mee (die me altijd volledig begrijpt en zoiets dus niet eens in dr hoofd zou halen).

Misschien stel ik me wel een beetje aan door de hormonen ofzo, maar dat zijn gewoon dingen die ik graag zelf wil doen!

Wat fijn dat Levy zijn eerst prikjes goed heeft doorstaan! Sneu is dat altijd hè! Maar wel voor een goed doel natuurlijk!
Hoeveel weken en Levy nu?

En wat betreft je schoonmoeder. Ik snap je helemaal hoor! Zulke dingen wil je gewoon zelf doen!
Ik zou haar de volgende keer ook niet meenemen hoor. Lekker je eigen moeder idd.

Hoop dat Levy niet te veel last van zijn prikjes krijgt!

Liefs Danielle

Levy is vandaag precies 9 weken :)

Hij slaapt nog steeds heerlijk, en nog steeds geen verhoging. Hij huilt alleen af en toe een beetje in zn slaap, maar als dat alles is.... :D

Hoi Ludy,

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine man!
Hopelijk krijgt hij geen last meer van zijn prikjes. En heerlijk gegroeid! Toppie hoor!
En wat betreft je schoonmoeder...tja...ze heeft het vast niet met de opzet gedaan om jou te kwetsen, maar kan me zo goed voorstellen dat je er pisnijdig van werd! Mijn schoonmoeder zou het ook zo kunnen doen, maar geen haar op mn hoofd die er aan denkt om haar mee te nemen ;-)

Diike knuffel voor jullie!

ooh dat is zeker niet leuk.. ze moet wel een beetje haar plek weten..
Wij moeten as maandag voor de eerste prikjes van Vince ben benieuwd.. mijn man is vrij maar moet waarschijnlijk extra komen hoop het niet!! Anders moet ik alleen.. X

Hey Ludy,

Stoer ventje heb jij hoor, maar 5 seconden huilen! Fijn dat hij het zo goed doet!
Hoop dat hij verder ook geen last krijgt van zijn prikjes

Balen van je schoonmoeder. Snap ook niet dat ze dat doet. Als moeder zou ze toch moeten begrijpen dat je graag zelf je kindje wil troosten..
Volgende keer lekker met je eigen moeder.

Geniet lekker van je mannetje!

Liefs Kim

Levy heeft gister 1,5 uur 38,5 graad koorts gehad en toen was hij weer normale tempratuur, hij slaapt alleen nog steeds een beetje onrustig, maar hij slaapt wel gewoon :). Echt trots op mn ventje dat hij zo goed door die prikjes is heen gekomen.

Mn man snapt niet helemaal dat ik dr zo mee zat, maar hij zegt dat hij volgende keer gewoon mee gaat en een dagje vrij neemt en dat we dan allebei een handje vasthouden, dus dat is wel heel erg lief van hem!

Goed hoor van Levy! Sepp heeft dinsdag zijn prikjes gehad.
Hij slaapt sindsdien wel onrustiger en had gisteren een heftige huildag. Lekker aan het spelen op mijn benen en ineens huilen met dikke tranen. :-(

Schoonmoeders, wat is dat toch???
Fijn dat je man mee wil de volgende keer!

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan