1e prikjes gehad, en hoe gaat het met iedereen?

Hoi Hoi,

hier vorige week de 1e prikjes al weer gekregen. Noa reageerde op de 1e wel rustig maar ja helaas komt er dan nog een 2e dus tranen met tuiten.

gelukkig weinig last van de prikken gehad, wel veel geslapen.

onze meid is nu 7.5 week oud, krijgt om +/- 22 uur de laatste fles en komt dan wisseld tussen 5 en 7. we kunnen gelukkig weer een aardige nacht door slapen. we zitten nu op 5 flessen van 150cc.

ze is een heel lief en rustig meisje ( zo anders gewend dan onze 1e dochter) dat zo mee draait in het ritme van fay en mij.
Ben wel heel benieuwd hoe dat allemaal vergaat als we weer gaan werken.
wel bakeren we Noa is, en daar slaapt ze heerlijk en goed op.

gelukkig duurt het nog heel even maar het werk komt langzaam dichterbij.
Heb 3 weken vakantie achter mijn verlof aan geplakt en hoef nu pas 18 okt te beginnen.
dan word het wel direct hectisch mijn man gaat voor 7 weken weg en ik weer werken.....maar we hebben een heerlijke oppas dus zal allemaal goed komen.

hoe is het bij iedereen?

hier gaat alles steed beter!
Liv is morgen alweer! 5 weekjes oud. 29 sept. krijgt ze pas haar eerste prikjes dus ben benieuwd!

Ze heeft steeds minder last van haar krampjes en ik heb nu haar matrasje aan 1 kant iets omhoog gelegt en sindsdien slaapt ze veel beter gister voor het eerst sinds weken weer 2 x achter elkaar 3 uur doorgeslapen met uitzondering van de nachten dan want die zijn altijd super gegaan. dus ik denk dat ze ook last had van maagzuur. doordat ze veel huilde is het ritme hier nog niet zo geweldig haha maar dat komt ook wel. gelukkig past Jay ( 2 jaar ) zich super aan dus als het ooit iets anders loopt is dat geen probleem. ik hoef begin november pas weer te beginnen dus ga nog lekker genieten van de vrije weekjes.

trouwens je kinderen hebben echt leuke namen!

Hier gaat ook alles prima met Nienke :D
Vandaag voor het eerste wendagje naar de kinderopvang, over 3 weken moet ik alweer aan het werk. Maar ik zal eerlijk zijn, daar zie ik ook echt weer naar uit! Niet dat het leuk zal zijn mn kleine meid naar de opvang te moeten brengen... maar weer lekker wat doen en onder de mensen zijn, heerlijk! Gelukkig zijn ze bij de opvang ook al helemaal verliefd op onze meid dus dat maakt het een beetje goed ;)

Verder gaan we aankomende donderdag nog even lekker een paar daagjes op vakantie, heb ik echt zin in en ik ben erg benieuwd hoe Nienke dit gaat vinden!
Thuis gaat het erg goed al heeft ze nog weinig ritme, het enige ritme is dat ze om 22 uur gaat slapen en ergens tussen 3 en 6 weer wakker wordt voor haar voeding.

En hier is eindelijk de visite-stroom een beetje gaan liggen... hebben jullie dat ook zo lang gehad? We hebben niet zo'n hoos met visite gehad maar ze kwamen allemaal na elkaar door de vakanties. Erg gezellig natuurlijk maar ook vermoeiend! Op het eind vond ik het niet eens leuk meer om onze schat te showen haha! (en telkens het huis op orde te moeten hebben en onszelf en vroeg opstaan en zorgen dat ze op tijd gedronken had voor de visite kwam) .. Misschien toch bij een eventuele volgende een kraamfeest...

Terug
Bovenaan