1e prikjes

Hey dames,

Lars heeft vanmiddag zijn eerste prikjes gehad, wat is dat zielig!! Gelukkig waren er 2 artsen en konden ze de prikjes tegelijk zetten... Hij was goed overstuur maar gelukkig was dat na een minuutje al over. Ben zo trots op mijn ventje.
Verder liep hij een klein beetje achter qua groei en gewicht dus mogen zijn voeding omhoog doen wat ik al dacht want hij was de laatste tijd nog vaak onrustig na zijn voeding.
Ik ben zelf ook nog op controle geweest vandaag bij de gynaecoloog omdat er nog wat achter was gebleven in de baarmoeder. Heb bijna 8 weken gevloeid..
Gelukkig was alles goed en hoef ik niet meer terug te komen.
Was zo bang dat ik weer een curretage moest (vorig jaar miskraam gehad) en dat had ik echt heel vervelend gevonden.
Maar aan de andere kant... je weet wat voor moois je er voor terug hebt gekregen :)

Nou ik ga mijn ventje weer even flink knuffelen.

Fijne avond allemaal.

Groetjes Kim

Hey kim.

Zielig hè die prikjes.
Fijn dat er twee artsen waren.
Knap dat Lars maar zo kort heeft gehuild. Stoere vent hoor!!!
Hoop dat Lars nu na zijn flesjes wel tevreden is!

Heftig dat je een miskraam hebt gehad kan me voorstellen dat je het dan eng vond dat je eventueel weer een curettage moest ondergaan.
Gelukkig is het goed nu!

Liefs Daan en een dikke knuffel voor Lars van Finn:)

Hey Kim,

Wat sneu he, die prikjes!! Hoe gaat het nu met Lars?
Heeft hij geen koorts gekregen?
En hoeveel weegt Lars nu?
Hoop dat hij nu tevreden is na zijn fles!

En gelukkig met jou dus ook alles goed!
Geniet lekker van het knuffelen met je ventje!

Liefs Brigitte

hoihoi,,

best wel zielig he,, dat ze moeten huilen bij de prikjes,, gister hier ook de eerste gehad maar danisha had gelukkig ook niet veel last,,alleen iets meer spugen.....

en doe zelf ook een beejte rustig aan he;)

en geniet van je kleine man,,,

groetjeess samantha en danisha

@ Danielle, ja stoer hè? Hoopte zelf ook dat hij snel stopte want anders hield ik het ook niet droog denk ik :)
Hij is veel rustiger nu na zijn flesjes en slaapt ook langer, maar het kan natuurlijk ook door de prikjes komen.. Dus even afwachten nog.
Miskraam was inderdaad heftig, veel heftiger dan verwacht.
Maar gelukkig hebben we nu een heel gezond en lief ventje.

@ Brigitte, het gaat heel goed met Lars. Hij is wel wat rustiger maar of dat door de prikjes komt of door de verhoogde voeding weet ik niet precies...
Hij is vannacht heel even wakker geweest, toen heb ik gekeken of hij koorts had maar dat had hij niet, terug in zn bedje gelegd en sliep ook meteen weer verder.
Heeft dus geen koorts gehad en heb ook niet het idee dat hij er verder last van heeft. Heb goed zijn beentjes na de prikjes gemasseerd.
Hij was gisteren 8 weken oud, weegt 4690 gr en is 57 cm.
Hij zat nog heel dicht bij de gemiddelde lijn alleen was de groei ten opzichte van de vorige keer langzamer gegaan, maar niks om druk over te maken.

@ Samantha, hoe reageerde Danisha? Ook zo gillen? Hoop dat het spugen over is...

Liefs Kim

Hoi kim,

Verschrikkelijk he die prikjes!!
Weet het nog goed van bij mijn zoontje. Stond elke keer weer met tranen in mijn ogen.
Gelukkig was hij snel weer rustig hè.
Ik hoop dat hij er niet al te veel last van heeft gehad.
Zie er ook weer erg tegenop voor Amaya dr eerste prikjes, maar het is belangrijk voor hun gezondheid.
Gelukkig is lars nu tevreden na de voeding, en slaapt hij wat langer.
Fijn dat alles met jouw ook weer ok
Is.

Grtjs Mar

Zielig hé die prikjes. Wij mogen morgen voor de eerste prikjes heb er zo geen zin in maar ja het moet. Mijn oudste was altijd heel stoer en huilde bijna helemaal niet afwachten wat sophie gaat doen.

Hoi Kim,

Super om te horen!
Gelukkig weinig last gehad..net als Merle.
Merle was ook wat rustiger als anders maar verder ook geen koorts.

Hij is inderdaad voor 8 weekjes aardig klein..Merle is was 4565 met 4wk+3daagjes en 56 cm. dus bijna net zo zwaar en groot.

Blij dat hij het verder zo goed doet! Mag je echt trots op zijn!

Lfs Esther

Terug
Bovenaan