1e ronde, 1e kindje

A

Anoniem

Guest
Ja hoor, het  is zover!!! Eindelijk is mijn "laatste"  ongi van de pil achter de rug.  Voor het eerst sinds 7 jaar geen pil meer...KLUSSEN DUS!!!

Mijn NOD is 19 september, ik ben 20 september jarig  en 22 september gaan we op huwelijksreis (we zijn 16 mei getrouwd)...Het voelt zo spannend...Geen pil meer...Dat wilde ik even vertellen :)

Wie nog meer ongeveer dezelfde situatie?  

Liefs Marijn

Hoi Marijn,

Welkom bij de club!
Wij zitten ook in onze eerste ronde eerste kindje. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.
Ik ben eind juli gestopt met de pil en wacht nu op mijn NOD (niet ongesteld dag)  die is de 30ste. Voor ons dus een spannende week, ook al ga ik er niet vanuit dat het de eerste keer gelijk raak is maar je weet maar nooit !
Leuk dat je tijdens je huwelijksreis zwanger kan raken dat zou wel heel speciaal zijn!

Ik duim voor je/jullie!

Hoi Hoi,

ook wij zijn bezig met de 1e ronde, 16 september is mijn NOD. Dus is erg spannend. Dan ben ik ook precies 2 jaar getrouwd, dus zou wel leuk zijn, maja, ga er ook niet van uit dat de 1e keer raak is. Maar ik heb natuurlijk wel hoop hierop.

Groetjes Nathasja

quote: Rijn22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 16:07:40'));

Ja hoor, het  is zover!!! Eindelijk is mijn "laatste"  ongi van de pil achter de rug.  Voor het eerst sinds 7 jaar geen pil meer...KLUSSEN DUS!!!

Mijn NOD is 19 september, ik ben 20 september jarig  en 22 september gaan we op huwelijksreis (we zijn 16 mei getrouwd)...Het voelt zo spannend...Geen pil meer...Dat wilde ik even vertellen :)

Wie nog meer ongeveer dezelfde situatie?  

Liefs Marijn

Hoi Marijn,

Wij zijn op 7 juli getrouwd, ik ben eind mei al met de pil gestopt, maar mijn normale cyclus kwam eerst niet goed op gang. Nu wel en dus gaan we ervoor, mijn NOD is 15 september. Veel suc6!!

groetjes Wietske

Leuk meiden!!!

Spannend hoor  voor jullie...Heel veel succes!
Ik hoop voor ons allemaal dat september een vruchtbare maand mag zijn...Leuk om te weten dat jullie in dezelfde fase zitten, misschien hebben we nog eens iets aan elkaar!

Lfs,
Rijn

Hallo

Ik ben nu 2,5 jaar samen met mn vriend.
Ik ben 2 juni gestopt met de pil nadat ik hem 7 jaar heb gebruikt. Na 63 dagen werd ik eindelijk ongesteld op 3 aug. Wij zijn nu ook bezig met ronde een!
Ik ga nu niet uit van een cyclus van 63 dagen dus ik weet niet wanneer ik ongi moet worden...

Ik wens jullie allemaal veel succes en plezier!!

Hey!

Mijn vriend en ik zijn al 3.5 jaar samen en wij zijn ook aan het proberen voor ons eerste kindje.. Spannend allemaal! Ik heb as zondag 2 september mn NOD- Als ik uitga van mn cyclus voor dat ik met de pil begon.
Ik ben dus heel benieuwd! Ben nog anderhalve maand met de pil gestopt dus ik ben benieuwd..

Liefs! Mitsj :)

Hallo,

Ik ben Mieke, 27 jaar. Mijn vriend en ik ik zijn 4en half jaar bij elkaar.
En gaan het nu voor het eerst proberen. Ik vind het allemaal erg spannend.

Terug
Bovenaan