1e ronde al ??

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraagje, ik nance ben 24 jaar en nu ook voor het eerst op het forum heb al veel van julie gelezen erggggg intressant en leuk.
Ik heb gister mijn NOD- dag gehad ( zoal jullie dat noemen) hihi
Maar ben nog niet ongi geworden.
Dit is pas de eerste ronde en lees vaak dat het dan nog niet echt raak kan zijn.
Ik heb op baby brabbel precies uitgerekend wanneer mijn vruchtbaredagen waren en we hebben ons daar netjes aan gehouden. hihi ik voel me wel anders nu normaal heb ik altij dlast van mijn onderbuik   en voel ik het aankomen als ik ongi moet worden.
Maar nu is het anders ook mijn tepels zijn veranderd ik heb een heleboel talgpukkels ( zoals ik die maar noem ) op mijn tepelhof gekregen en dat had ik eerst niet.

Ik vraag me af of ik het zou zijn maar durf eigenlijk nog niet te testen want hetlijkt me zo snel al. Kunnen julie mij advies geven???

Thanxxx
Groetjes Nance

Gewoon testen natuurlijk, nu ben ik nogal nieuwsgierig en ongeduldig, dus ik   was zowieso al op tijd met testen, maar als ik een dag over tijd zou zijn deed ik wel een test.
Je hebt in principe elke maand evenveel kans de eerste net zo veel dus, wie weet kom je gezellig bij mij op het maart forum!

Liefs

Hoi Nance!

Het zou best heel goed kunnen hoor, dat je zwanger bent. Ik ken vrouwen bij wie het bij de eerste ronde al raak was.   Maar het zou ook kunnen zijn dat je lichaam nog op gang moet komen na je pil-gebruik (als je tenminste aan de pil was). Om het zeker te weten zou ik er gewoon een testje tegen aan gooien.
Succes !
Laat het nog even weten.

Groetjes Nicole

Hoi!

Als je niet kan wachten, moet je gewoon de test doen. Dat je je anders voelt, kan ook zijn omdat je denkt dat je misschien wel... Daar heb ik vaak ook last van. En als je aan de pil bent geweest, moet je weer wennen aan een andere cyclus. Bij de een blijft het langer weg (wat dus alleen maar hoop geeft) en bij de ander komt het eerder (zoals bij mij dus ). Ik ga nu voor de 3e ronde. De eerste keer was ik 2 dagen eerder ongesteld dan anders, de afgelopen keer 6 dagen. Je kan er dus niet van op aan.
Dus om alle onzekerheid weg te nemen, gewoon testen!!

Succes, ik duim voor je!

Ik zou als ik jou was gewoon een test doen, mijn vriend en ik zijn sinds maart bijelkaar. Ben gestopt met de pil half januari. Sinds half april zijn mijn vriend en ik sexueel actief en ik kwam er eind mei achter dat ik zwanger was. Dus het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent.

Toi toi toi, en laat het even weten als je een test hebt gedaan, duim voor je.  

melanie

Hoi allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vanmiddag ee tampontest gedaan en ben nu toch al wat ongesteld geworden ik hoop dat het doorzet want anders ga ik me weer afvragen.
Tch had ik er  wel een klein beetje op gehoopt

Toch erg bedankt!!!
Jullie horen nog van me ik ben pas in mijn 1e ronde dussssssssssss

Groetjes Nance

Terug
Bovenaan