1e ronde, gister nod, nog niet ongi

A

Anoniem

Guest
Wanneer zou ik de test kunnen doen? moet ik nog even wachten?
Ik heb ruim 16 jaar de pil geslikt, net een maand gestopt, had gister mijn nod. zou ik nu al kunnen testen of moet ik nog even wachten? Wat raden jullie aan?

Groetjes, Anneke

Hoi anneke,

aangezien het je eerste ronde is heb je grote kans dat je lichaam nog aan het ontpillen is en dat je nod nog wat schuift (je misschien nog geen vaste cyclus hebt) hoewel het natuurlijk ook mogelijk is dat je wel zwanger zou zijn.

Mijn advies: hoe moeilijk ook een weekje wachten, dan heeft je lichaam ook ruim de tijd om goed hormonen aan te maken en zit je niet onnodig in de stress en/of je zelf blij te maken.

sterkte, Belle

Goedemorgen,

Als ik jou was, en ja ik zit in hetzelfde schuitje, zou ik volgende week inderdaad pas testen. Ik zelf had vorige week donderdad mijn NOD maar ze zijn nog niet gekomen. Dit is ook mijn eerste ronde voor het 1e kindje dus spannend allemaal. Ik heb wel  pijnlijke  borsten en voel af en toe steken in mijn buik. Heb vorige week ook echt wel ongi pijnen gevoeld, maar er kwam maar niets.  Ik heb met mijn mannetje afgesproken volgend weekend evt. pas te testen. Heb je veel klachten/tekenen? Ben benieuwd wat je doet. Laat je het ons weten?

groetjes

hallo

bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch ook maar ff tot t weekend wacht.
ik had vorige week dinsdag wel last van ongi pijnen, maar er kwam ook niets, ook wat last van steken in de buik af en toe...
maar ik zal nog wel wachten..

groetjes,
anneke

Terug
Bovenaan