1e ronde in augustus

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi.

Ik ben Johanna en ben 27 jaar. Ik ben vorige maand gestopt met de pil.
rond 9 augustus zou ik weer ongi moeten worden. (hopelijk want ik heb elf jaar de pil geslikt) En dan gaan we voor het eggie.
Ik heb sinds twee dagen pijnlijke tepels. zal wel bij het ontpillen horen. Wie gaat er in augustus ook voor het eerst klussen?

Groetjes Johanna

Hoi Johanna,

Welkom op het forum!
Als je even verder leest dan zie je dat er al diverse augustus topics geopend zijn!
IWellicht kun je je daarbij aanlsuiten! Anders moet iedereen zich hier weer opnieuw voorstellen etc!

Succes met klussen!

Roos

hoi

het is altijd leuk als je de eerste stap zet. heel veel succes!!

groetjes marjan

Hallo Johanna,

Ik ben Marieke en ik ben 25 jaar, heb vorige week mijn koperspiraaltje eruit laten halen en heb mijn NOD op 7 augustus. Voor mij wordt augustus dus ook echt de officiële startmaand.

Ik loop de hele week al rond met een big smile, het valt mensen gewoon op... gewoon een goede vakantie gehad... hihi... En ondertussen zing ik stilletjes in mijn hoofd.. niemand weet, niemand weet!

Er is ook een topic: Hopen dat augustus een vruchtbare maand wordt... misschien kun je daar ook een kijkje opnemen. Je kan deze ook gewoon aanhouden hoor, ik klets wel mee.

Groetjes en succes!

Hey hoi,

Ook wij gaan in augustus starten, maar dan voor een tweede kindje ons dochtertje is vandaag precies 5 maandjes oud!!! Heel veel succes  met deze spannende tijd maar ook een mooie en bijzondere tijd!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi
Ik ben zelf in mei met de pil  gestopt,en deze maand voor het echie begonnen.
Spannend allemaal,he?
ik lees dat je in topic augustus kan maar hoe kom ik er dan in?
Ik hoop voor je dat het snel mag lukken!veel s6!

Hoi Marieke.

Super spannende tijden, maar ook erg leuk daarom.
De voorpret vind ik al geweldig.
Sommige mensen in mijn omgeving weten het wel. Kan me niet stil houden.
Tenminste de mensen die heel dicht bij me staan.
7 augustus, nog een paar daagjes wachten. Ik moet wachten tot de 10e.
Zal me benieuwen.

Hou me op de hoogte!!

Liefs johanna

Hoi Sandy.

Wat leuk een broertje of een zusje erbij.
Leuk op deze leeftijd, zo hebben ze ook veel aan elkaar denk ik.

Veel plezier met het klussen

Liefs johanna

Terug
Bovenaan