1e ronde iui , enorme testdrang

Heeyy dames ,

Normaal ben ik niet de persoon die op forum om hulp vraagt maar ik word op dit moment gek van m'n eigen gedachten . Op 2 januari hebben wij een inseminatie gehad. Op dit moment is het 14 dagen later en volgens het ziekenhuis kan ik pas 2,5 week na imsematie testen. De eisprong is opgewerkt met gonasie ( was eerder pregnyl dacht ik ). Ik ervaar nu een aantal zwangerschaps kwaaltjes zoals krampen in mn buik en wat steken in mn borsten. Wat denken jullie , kan dit een goed teken zijn of zijn dit nog bijwerkingen van de spuit ? En zou ik morgen vroeg al kunnen testen , en hoe betrouwbaar is die test dan ?

Liefs!

In verband met jezelf niet gek maken en een hoop geld te verspillen aan elke dag testen, zou ik die 2,5 weken gewoon afwachten.
Maar het kan natuurlijk wel.?

Hoi,
Ik heb gister mijn eerste IUI gehad. Echt spannend, ik moet dus nog 2 weken afwachten. Ik mag namelijk 14 dagen na inseminatie al testen, maar ovulatie was opgewekt met ovitrille. Ik zou als je echt testdrang hebt met een goedkoop testje gewoon testen. Ikzelf ervaarde dan wel rust daarna, ookal was hij telkens negatief. Zelf had ik voorheen wel de neiging om gewoon mijn ongesteldheid af te wachten, dan vond ik de teleurstelling toch minder. Ik zou dus vooral doen waar je jezelf fijn bij voelt en als je heel graag wil testen, gewoon testen.

Ik heb me tot nu toe ingehouden , maar ga morgen testen . Dan zit ik op dag 17...?
Hoe ervaar jij de iui tot nu toe?
Merk aan mezelf dat ik er mentaal wel heel veel moeite mee heb

Hoi,
Ik vind het sowieso heel zwaar, niet per se nu het IUI is. Door de IUI misschien juist wel weer wat hoop. Maar ik weet van vriendinnen dat ze dit jaar ook gaan beginnen en wij zijn in mei al 2 jaar bezig. Dat vind ik echt heel zwaar, ben zo bang dat zij dan snel zwanger zijn (wat ik ze heel erg gun natuurlijk) en wij nogsteeds niet, ook al kunnen we straks naar IVF als 3x IUI niets doet. Dat vind ik vooral zwaar, ik hoop zo dat het deze maand gewoon goed zit, want dan kan ik daarna ook gewoon blij zijn als het bij de rest lukt. Een andere vriendin gaat ook voor nummer 2, nummer 1 is verwerkt aantal maanden voor wij begonnen/maand nadat wij besloten dat we wilde gaan starten. Dus zit dan echt in de knoop met mezelf, gun het ze zo erg maar eigenlijk ook niet, want ik mag nu eerst eens. Maar ik ga eind deze week lekker op vakantie, dus hopelijk heb ik dan lekker afleiding en aan het einde een positieve test. Ik vind het echt heel spannend... 

En echt super dat je je hebt kunnen inhouden, heel knap!! Ik hoop dat je morgen een positive test hebt!!

Ik herken je verhaal echt onwijs.  Je gunt het iedereen natuurlijk maar jezelf het meest! Wij zijn nu ook 2 jaar bezig. Anderhalf jaar met medicatie.  Vorig jaar rond deze tijd zwanger geraakt maar met 6+3 miskraam gekregen. 
Vanochtend getest en het is raak ?. Kan het zelf bijna niet geloven , vind het nu ook alleen nog maar spannender aangezien het vorige keer mis ging... geduldig afwachten op de echo dus maar , al zal dat heel moeilijk zijn.

Ooooh wat leuk!! Gefeliciteerd!! Hele fijne zwangerschap gewenst, blijf voor je duimen, dan blijft het kindje vast goed plakken ;).
Jaa denk dat veel mensen die langer bezig zijn het herkennen. Hoop dat ik de 2 jaar niet mag halen, maar we zullen zien. Ik ga nog 1.5 week afwachten ? hopelijk dan ook een dikke positieve test!!

Terug
Bovenaan