1e ronde IUI poging

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>volgende week krijg ik mijn eerste IUI poging. Ik ben al ruim 2,5 jaar gestopt met de pil en sinds februari lopen wij bij het ziekenhuis. Ik ben best wel zenuwachtig hiervoor. Heeft er iemand ervaring met IUI? Ik hoor het graag.</p><p> </p><p>liefs?</p>

Hallo, 
Bij ons waren er in eerste instantie geen oorzaken waardoor we iui moesten proberen. Hier had ik zelf al eigenlijk geen vertrouwen in want wanneer het al zo lang niet lukt moet er meer zijn dan alleen maar timing. Uiteindelijk hebben we 10 pogingen gehad waarvan er maar 4 zijn doorgegaan doordat ik elke keer teveel eitjes had. De behandeling zelf valt echt mee, het vervelende is alleen de hormonen spuiten en die hoop die je elke keer weer hebt. Uiteindelijk was ik er helemaal klaar mee omdat we al een jaar verder waren en bijna geen pogingen hadden gehad. Eenmaal in België bleken er wel degelijk dingen niet te kloppen. Dus mijn advies is echt, mocht dit na een paar maanden niet lukken, vraag naar ivf. 
Ik hoop natuurlijk voor jullie dat dit wel werkt, en dat het niet zo ver hoeft te komen. 
Liefs

Hoihoi,

Ze willen bij mij eerst 3 keer proberen zonder hormonen, en daarna pas met. Ik ha er met volle vertrouwen in.  Ben jij uiteindelijk wel zwanger geworden door IVF of zijn jullie nog bezig?

liefs

He,
Ik zit nu in de wachtweken van IUI 1.Hiervoor 4x OI gedaan, geen resultaat.
Behandeling zelf stelt niets voor. De eendenbek is iets onprettig maar verder geen gekke dingen. Alleen die hormonen zijn echt rotdingen! Daar heb ik het meest last van.
Succes met je behandeling! 

Terug
Bovenaan