1e ronde van tweede kindje en nu overtijd

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben vorige maand gestopt met de pil,nou was afgelopen vrijdag mijn nod.
tot nu toe niks te merken van de duiveltjes,maar wel echte zwangerschapsklachten.
vanmorgen een test gedaan en die was negatief.
toen ik van mijn zoontje zwanger was(na 2 maanden gestopt te zijn met de pil)waren er ook alleen maar negatieve testen(heb me rot getest)en pas na weken een positieve test,ook werd ik toen die 2 maanden keurig op tijd ongesteld,ondanks dat ik vd pil af was.
nou kan het dus twee kanten op,of mijn lichaam heeft afkickverschijnselen van de pil,of zou het toch......
zou het zo graag willen weten..wie herkent dit?
en voor de testers heel veel succes!!!!ik duim voor iedereen die een deze dagen gaat testen.

groetjes sandra

Hoi Sandra,

Zelf ben ik  half september gestopt met de pil. Mijn eerste cyslus was 21 dagen, de laatste 30 dagen. Nu zit ik op dag 31 en nog steeds geen rode duiveltjes.  Afgelopen zaterdag had ik een paar druppels bloed (ik dacht dat ik dan wel ongesteld zou worden), maar dat was ineens over.  Heb vanmorgen een test gedaan (ik kon niet meer wachten), maar die was helaas negatief. Ik snap er echt helemaal niets van.

Ik zal  gewoon moeten wachten en dat is niet bepaald mijn sterkste kant. Veel succes in ieder geval en ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt!!

Groetjes Neeltje.

hoi sandra, dit is ook mijn eerste ronde deze maand voor een tweede en en moet zondag onge worden. nu heb ik sinds twee dagen last van borsten alleen smorgens heb ik dar geen last van, het begint rond 10uur smorgens. gek he. kan het me ook allemaal niet meer herrinneren van mijn eerste zwangerschap. heb jij ook ergens last van en waar van. succes en hoop voor je.

hoi meiden,

bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook een lichte bloeding en dacht dus dat het de rode duiveltjes waren,maar dat was dus niet het geval.
dus neeltje het kan dus wel,idd is het afwachten en dat werd bij mij toen beloond!!
veder heb ik nu sinds een week last van misselijkheid,m'n borsten,hoofdpijn en vooral een zeurend gevoel in m'n buik.
toet:hoe oud is jouw kindje nu?die van mij is geboren op 12 oktober 2004 geboren.
hoop dat er geen rode duiveltjes komen!!!!!!

groetjes sandra

mijn dochter is 25 nov 2 geworden. ik wordt gek van dit alles. ik heb zulke zere borsten en jij zegt ik ook. heb jij   bobbeltjes in je borst die zeer doen. succes verder

Irritant he die onzekerheid, ben zelf 2 dagen overtijd en had vanmiddag helaas (weer) een negatieve test. Afwachten en geduld hebben dat zijn hele belangrijke eigenschappen die je nodig hebt ben ik inmiddels achter.
Liefs Rene

hoi toet,
ik heb wel last van mijn borsten,maar geen bobbeltjes en ook niet zo erg.
merk wel dat als ik niet misselijk ben ,flink kan eten hihi.
ik ga over een paar dagen nog een keer testen als er nog geen duiveltjes verschenen zijn,maar als  die test weer negatief  is,  dan denk ik dat mijn lichaam toch afkickverschijnselen heeft van de pil.
mijn symptomen en een negatieve test heb ik 2 jaar geleden ook meegemaakt en was toch zwanger.
dus ik hou voorlopig hoop!!
jij succes met de rode duiveltjes niet te hoeven begroeten.

Terug
Bovenaan