1e ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn eerste keer op dit forum. Het is dan ook pas de 1e ronde. Als ik de termen goed begrepen heb is morgen mijn NOD, maar aangezien ik dus ook pas een maand gestopt ben met de pil zal dit wel anders uitpakken. We hebben in ieder geval erg veel lol gehad deze eerste maand! :)
Fijn om te weten dat er een heleboel vrouwen zijn aan wie je vragen kan voorleggen en ervaringen mee kan uitwisselen.
Groetjes!

Hallo Jade, welkom op het forum.
Ik werd netjes na 28 dagen ongi.....volgende week maandag heb ik NOD.
Het is afwachten succes in ieder geval.
Gr. Biate

Nou Jade (=mooie edelsteen!), ik heb hetzelfde als jij, ik ben eind juni gestopt. Hewb jij nou ook last (gehad) van buikkrampjes? Ik heb het al een dag of 5...en als het goed is heb ik 31 juli mijn NOD...

Hallo Anoniem,

Geen buikkrampen, wel obstipatie een paar dagen halverwege en duizelig geweest. Heb nu al wel een paar dagen geen afscheiding. Geen idee wat dat dan weer kan betekenen. We wachten het wel af. Straks wordt ik toch nog zenuwachtig, hoewel ik deze maand nog geen verwachtingen heb. :)

Hee Jade, ik zit al in de 9de ronde, en ben nog iedere maand zenuwachtig geweest. Zou ik zwanger zijn? Je denkt er veel aan. Ik hoop in ieder geval voor je dat t snel lukt, het is in ieder geval al spannend om er mee bezig te zijn toch! Spreek je, groetjes leeuw

Terug
Bovenaan