1e ronde..

<p>Hi allemaal!</p><p>Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier.. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. 1e ronde.. super spannend! </p><p>Ik merk dat ik het echt lastig vind en mega spannend om niet heel het internet af te speuren. Ik ga (probeer, haha) er sowieso vanuit te gaan dat het een jaar kan duren.. Toch merk ik al van alles. 3 nov is mijn nod en ik heb nu al last van mijn borsten en continu soort lichte ''ongesteldheidspijn'' . </p><p>Waarschijnlijk zit het (nu al) allemaal tussen mijn oren. Kort om, ik vind het super spannend en ik hoop voor iedereen hier dat jullie allemaal maar snel en gezond zwanger mogen worden.. </p><p>Ik ben toch wel erg benieuwd naar jullie ervaringen, merkte jullie al iets voor jullie nod? Alvast bedankt voor jullie reactie!</p><p> </p>

Welkom!
Hier een beetje in dezelfde fase. Sinds begin dit jaar met de pil gestopt, sinds augustus ontwijken we de vruchtbare periode niet meer en sinds vorige maand besloten er echt voor te gaan. En pffff wat een spanning levert dat op zeg. Ik heb ieder symptoom opgezocht, en had er veel.. maar misschien zaten ze wel tussen mijn oren. Ik ben nu 1 dag over tijd, maar test negatief. Heb al sinds januari een super stabiele cyclus, nu ineens niet meer door spanning? Of kan ik toch wel zwanger zijn maar zijn de hormonen nog te laag om te meten. Verschrikkelijk ='D. Ik hoop dat ik het een beetje meer los kan gaan laten, anders zie ik echt op tegen de periode die komen gaat als het lang gaat duren voordat wij zwanger mogen worden...

Dus ik kan je helaas niet vertellen dat je dingen niet zou moeten opzoeken haha, want ik doe het ook, het is ook gewoon een hele spannende en onbekende periode zo.

Hoi!!! Heel herkenbaar! Wij zijn vorige maand ook voor het eerst begonnen en ik  was er élke dag mee bezig. Heel de dag forums afspeuren, op mezelf letten of ik al wat merkte ? mezelf in moeten spreken dat het lang kan duren. Want je leest overal dat je er niet te veel mee bezig moet zijn. Nou dikke onzin, 
Wij waren meteen begonnen met ovulatietesten, en heb 3 dagen voor nod getest omdat ik te nieuwschierig was. Ik ben de eerste ronde zwanger geraakt! Nu bijna 5 weken.
Ik had naast wat rommelige darmen, ook last van lichte krampen. Net alsof ik ongesteld moest worden! Maar dat kwam pas op mijn NOD. Verder had ik weinig symptomen, maar dat kan bij iedereen weer anders zijn.. Succes!! ? 

In het topic 'NOD November 2020' wordt veel gekletst over ervaringen mbt ovulatie, verwachtte NOD, de wachtweken etc. Wellicht leuk voor je om je daar ook te melden en mee te lezen. 
Elke maand wordt er een nieuw NOD topic aangemaakt, waar men elkaar op de hoogte houdt :) 
Ik ben helaas net ongesteld geworden, paar dagen over tijd, en ook de eerste ronde. Dus waarschijnlijk toch de onbewuste stress en er (te) veel mee bezig zijn geweest ;)

Helemaal niks gemerkt voor de nod maar eigenlijk ook niet erg op gelet. Misschien een maand eerder wel gedacht iets te merken maar toen was het juist niet zo ? Iig veel succes!

Terug
Bovenaan