1e ronde

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames, Ik heb een zoontje van 4 jaar en we willen nu voor een tweede gaan! Echt spannend weer! 12e deze maand is mn spiraaltje verwijderd en 15e ongi geworde dan zou morgen dus mn ovi zijn :D spannenndddd hoe gaat het hier met jullie? liefssss

Hoi hoi!!

Welkom hier!
Spannend hoor, om voor een tweede te gaan!

Om een lang verhaal kort te maken, wij zijn inmiddels meer dan twee jaar bezig voor onze eerste, we zijn allebei 24, doordat mijn vriend toen hij 11 was chemo heeft gehad zijn zijn hormonen in de war. Maar het gaat de goeie kant op.

Meid, heel erg veel succes, zal wel spannend zijn.
Liefss

Hoi Bosbesje,

Dankje wel :D ja idd heel spannend!! Ojee ja zo zie je dat het soms ook heel anders kan gaan... mijn eerste was meteen raak ben benieuwd bij de tweede..
maar ben wel blij voor jullie dat het iig de goede kant op gaat :)

liefs van mij

Misschien is het ook leuk als je je op de NOD-lijst zet. Je mag de lijst gewoon kopieeren en je naam erbij zetten :)

Tot spreeks!

Hey hallo Welkom om dit gezellige forum!

Een tweede wat leuk, wij zijn bezig met onze eerste. In maart 2011 gestopt met de pil en tot op heden helaas nog geen posi test in handen gehad.
Vandaag net de eerste stap gezet om in de mm terecht te komen.
Veel klusplezier voor deze dagen! Hoop dat je snel een posi test in handen zal hebben.

Oh ja dat lijkt me leuk waar vind ik de NOD lijst? Oh MAR dan ben je wel al fftjes bezig ik hoop ook dat t nu weer in 1x lukt zo niet dan hopelijk de vlgd maand... ik begin net en jullie zitte al maanden in spanning :$

de nod-lijst staat ergens onderaan volgens mij (bij de topics). Ik zal hem binnekort wel weer bovenaan zetten :)

spannend weer! duimen dat het snel voor elkaar is.

ik ben vanaf januari gestopt met de pil.
heb twee kids,9 en 6 jaar..

we wachten het af

succes

Terug
Bovenaan