1e schoentjes

A

Anoniem

Guest
hoi
nou we hebben vanmiddag anouk haar 1e echte schoentjes gekocht.maat 23!!
het was eerst wennen voor haar toen ze er  op ging lopen,ze durfde niet los eerst.
maar daarna had ze de smaak te pakken en wou alleen maar lopen en was niet te stoppen.hahaha
ps heb me ook suf geshop aan kledingwat is er weer leuk spul

gr petra

Hoi Petra,

Heerlijk hè dat shoppen voor de kleintjes. Ik kan daar ook zo van genieten.
Alleen die schoentjes zijn zo afgrijselijk duur!!!! Voor Isabelle was ik € 70,- kwijt!!! Er was maar één paar dat haar paste (smal voetje, maat 19). Ik hoop dat ze er even mee doet...
Gelukkig slaag ik voor kleertjes ook bij Zeeman, Hema en H&M.

X Linda

Hoi hoi, wat lief die 1e echte schoentjes hé?!

Wij hebben voor Dylano vant weekend ook zn 1e schoentjes gekocht. Omdat hij een hoge wreef en brede voet heeft, werd ons geadviseerd om naar een speciale schoenenwinkel te gaan.
Gelukkig wou mijn ma nog ff bij een schoenenwinkel in de buurt gaan kijken, en daar hebben we zn 1e paar Nikes gekocht. Hij heeft al 2 paar in de kast staan, maar die zijn nog veelste groot.
Ze staan echt stoer, en hij gaat er heel erg soepel in! Gelukkig maar!!

Dylano loopt er nu goed op trouwens, maar op blote voetjes loopt hij wel beter hoor.

Liefs Debby.

Mijn moeder wil heel graag Feline's eerste schoentjes geven. En we moeten binnenkort maar eens gaan kijken, want ze begint nu wat met stapjes.
Of is het beter te wachten tot ze een paar weken op blote voetjes/zootjes/antislipsokjes loopt?

En ik heb bij Dolcir (dacht ik) hele leuke gezien!

groetjes Maris

hoi mariska

anouk heeft eerst ook een tijd op slofjes/sokjes gelopen,en nu binnen nog steeds,das toch beter voor de voetjes.maar met het oog op het weer straks heb ik gewone schoentjes gekocht.ze loopt nog beter op haar slofjes.de schoentjes zijn stugger.ze heeft ze binnen dan ook nog maar even aangehad.

gr petra

Terug
Bovenaan