1e set kleertjes...

weten jullie al wat jullie je kleine aan wil doen als het dadelijk geboren is.
met mijn zoontje had ik een rompertje broekje wit,truitje met lange mouwen met de tekst papa's kanjer,sokjes en slofjes blauw een warm jasje en natuurlijk een mutsje met de tekst boy.

nu krijgen we een meisje en weet nog absoluut niet wat ik die meid aan zou willen doen als 1e pakje, er is zoveel voor een meid.

Hoi!
Bij Prenatal hebben ze een rompertje, gebroken wit, met een heeeel schattig musje erop. Merk heet pure en zo ziet het er ook uit..schoon en puur. Ze hebben ook bijpassend mutsje en slofjes. Misschien met een roze of lichtpaars vestje?

Ja leuk is dat he!! Ik wist tijdens mn vorige zwschappen beide keren niet wat het werd en nu ook niet dus ik had vrij neutrale pakjes: wit broekje, wit mutsje en een heel lief shirtje (lange mouw) met een printje. Moet nu nog op zoek, eerste pakje koop ik samen met mn mannetje dus nog effe plannen..! Oh, ik bedenk me opeens een tip voor kleine meisjeskleertjes, zal ff nieuwe topic openen..
Succes met uitzoeken!
x

Bij Gardo hebben ze kleertjes van het merk Feetje Newborn, staan hele lieve gedichtjes op... ik heb zelf een shirtje met lange mouwtjes (blauw) met een broekje gekocht en doe een wit rompertje eronder en dan natuurlijk bijpassend mutsje/sokjes!

Voor de eerste weken vind ik witte en naturel kleertjes het beste passen. Het kindje is nog zo engelachtig, daar passen voor mij geen felle en harde kleuren bij.

Ik ga voor wol en zijde om zijn lijfje lekker warm te houden. Wel superduur spul, dus ik zit nog steeds te twijfelen welke ik ga kiezen.

Oh ja, voor meiden heb je zoveel leuks!!!

Maar we krijgen een jongen haha.
Ik had een heel leuk pakje van Noppies gekocht, maatje 50...maarja, misschien past ie dus niet doordat ie nu al wat aan de lange kant is.

Gelukkig nog een ander leuk pakje in maat 56 gekocht, dus we nemen gewoon beide mee naar het ziekenhuis :)

Beide in de kleur blauw en zacht spul.

En ik heb net een berg kleding maatje 56 gekregen, dus ik ben zo blij!

Terug
Bovenaan