Nou, daar stond ik dan om 14.30. Hai mama, mag ik bij sammie gaan spelen?? Ehm, denk denk, o ja, da's waar ook, dat hoort erbij als je naar school gaat he? Wie ben ik om nee te zeggen. Dus van mij mocht ie. Dus ik zeg; nou, dan ga je nu lekker met sammie en zijn mama mee en dan komt mama jou straks ophalen goed? Neee, dat vind ik spannend, jij moet ook mee!!! Hihi, nee patrick, jij gaat spelen, mama niet. Nou dat vond ie maar niks. Dus ik zeg; misschien wil sammie mee naar ons?
Maar dat wilde sammie ook niet; hij zit sinds september op school en vindt het super als kindjes bij hem spelen, maar op een ander vindt ie ook wel heel spannend!
hihi, sjonge jonge, was ie dus bijna ergens gaan spelen en was ik dus voor niks naar school gelopen; ook dat hoort er dan blijkbaar bij!
x
Maar dat wilde sammie ook niet; hij zit sinds september op school en vindt het super als kindjes bij hem spelen, maar op een ander vindt ie ook wel heel spannend!
hihi, sjonge jonge, was ie dus bijna ergens gaan spelen en was ik dus voor niks naar school gelopen; ook dat hoort er dan blijkbaar bij!
x