1e stapjes! dag baby, hallo dreumes....

Hallo dames,

van de week was het dan zo ver! Stan zette zijn eerste wankele stapjes heel voorzichtig.... Alleen!!!

Mama huilen, papa trots....

Het zat er wel al aan te komen , hij rent al 1,5 maand om de bank tafel enz heen.... Maar toch

HET moment zelf sta je toch weer met een brok in je keel toe te kijken!

Binnenkort is het echt geen baby meer..... nu al BIJNA niet meer!

Hoihoi,

wat worden ze dan groot hè.
Hier ook een los lopertje. Vorige week heel voorzichtig en nu steeds sneller... Vooral met vallen en opstaan....
Maar het is gewoon ontroerend!
Volgens mij zijn stan en tygo even oud! 25 september? Wel grappig dat ze zo gelijk op gaan.

groetjes

Wouw wat goed!!hier zijn 2 stapjes achter elkaar los gezet,ook Kyandro is van 25 sept.
maar echt achter elkaar loslopen nog niet hoor,ja die 2 stapjes dan....maar begin is er haha.
onze ventjes zijn snel hoor.
lekker genieten,en ja dat baby is er gewoon af.zo kom je steeds meer fases tegen,zo gaat mn dochter bijna naar school,dacht altijd:heerlijk!!maar nu het zo dichtbij komt is het toch wel een raar gevoel.en zo gaat het door en door.want blijft altijd je kind.
liefs jootje

wat knap van jullie jongens!!!! Goed hoor.
Ik denk niet dat hier voor de 1ste verjaardag gelopen wordt. Lopen lngs de bank en tafel gaat heel goed maar los staan vind ze nog moeilijk dus los lopen zal nog wel ff duren maar komt vast vanzelf;)

Nou dat is super snel zeg..onze kleine meid loopt het liefst de hele dag aan de hand en in een flink tempo maar alleen staan en langs de tafel of zo alleen..nee dat doe ze nog niet...
Ik verwacht ook dat onze kleine meid niet voor haar 1ste verjaardag loopt...

Volgens mij kijk je idd je ogen uit als ze het in een x doen! :)

wat snel zeg! Helemaal leuk!! Geniet ervan!
Ons dochtertje loopt ook al wel aardig snel om de tafel, zich vast houdend. Maar alleen duurt nog wel ff!
Liefs

leuk!!!

Floor heeft inderdaad ook al de losse stapjes gezet, maar nooit meer als drie vier achter elkaar.
Sinds de vakantie staat ze wel echt los. Twee speeltjes tegelijk kan ze nu dus al staand vasthouden, en klappen kan ook :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan