1e tandje is er door

Hallo,

Kom ik net aan het kijken, heeft Tyson zijn 1e tandje al door... We hebben er niks van gemerkt..
Wel is hij steeds erg vroeg wakker. Maar als alles tandjes zo gaan..
Nog meer wie de tandjes al doorkomen?

Groetjes Suuz mv Tyson 06-02-09

Hi!, Ja hier ook al sinds een weekje, maar je kunt hem nog niet zien als ze lacht of zo. Bij jou wel?
Ze is de laatste weken wel een keer ziek geweest en af en toe een dagje wat 'pieperig' maar of het van de tandjes is geweest, geen idee.
De tweede is er overigens ook al bijna, voel al heel duidelijk de bobbel en denk dat ie met een paar dagen door het tandvlees zal zijn.
Voor de rest nog niets...

Overigens voelde ik ze al toen ze net 5 maanden oud was, dus duurt het al met al best lang (hier dan) voor ze helemaal door zijn!

Hoi Hoi,
Ja ik zag het juist toen hij ging lachen. Echt zon wit vlekje .. wel schattig.. Alleen het rare ik voelde niks geen bobbel ofzo dat is wel vreemd.. Tyson is verder gelukkig niet ziek geweest,, Wel veel en vroeg wakker.. Maar als alle tandjes zo gaan vind ik het prima :)

Hier is de tweede nu ook door! Ook niets geks gemerkt bij Yinthe, dus dat valt alles mee! Je kunt inderdaad wel kleine witte plekjes zien.
Ik denk dat Tyson de 2de tand ook wel snel zal krijgen dan, want volgens mij komen de eerste twee meestal vlak achter elkaar.

Hier vanmorgen het eerste tandje. Ik vond het erg vroeg. Ze is net 5 maanden. Heb het terug gekeken van de oudste en Sam had pas bij 8 maanden haar eerste tandje. Ik geef nog volledig BV dus hoop dat ik er niks van merk.

Groetjes

Terug
Bovenaan