1e (termijn) echo.. spannend!

Hallo dames,

Vandaag ben ik, volgens berekening, precies 8 weken. As. dinsdag heb ik een 1e (termijn) echo. Aangezien de vorige zwangerschap met 9 weken is geeindigd in een miskraam - missed abortion-   ga ik wel met enige angst de echo tegemoet.
Ik ben erg nuchter onder deze zwangerschap, ga niet uit van het ergste uit en probeer positief te blijven. Het voelt ook heel anders deze zwangerschap.
Maar toch, ik leef even een beetje tussen hoop en vrees..
Duimen jullie voor me as. dinsdag?

 
hoi hoi, ik vond t ook heel spannend de 1e echo, maar gewoon postief blijven, en je zal dinsdag zien dat er een heel lief klein kindje groeit in je buikie.ik zal voor je duimen.
Toitoitoi! liefs door, 16wk 1dg
 
Hai, sterkte ermee. Ik weet precies hoe je je voelt. Bij mij is het de eerste keer ook misgegaan bij 10 weken. Ik ben nu weer 10 weken en heb overmorgen een termijn echo. Ik ben zo nerveus. Ik durf ook nog steeds niet heel erg blij te zijn. Bij de eerste wist ik eigenlijk vanaf het begin al wel dat het niet goed was en deze keer voelt het ook wel anders maar toch.
Ik hoop echt voor je dat het nu deze keer wel goed zit.
Veel liefs
 
Ik wilde even zeggen dat de echo helemaal goed is uitgepakt. Ik ben geen ruim 10 maar 9 weken zwanger maar we hebben het hartje zien kloppen en het ziet er allemaal prima uit. Ik ben zo blij. Na een eerdere miskraam waren we toch wel erg nerveus. Ik kan het wel van de daken schreeuwen! En dat doe ik dus ook lekker.
 
Ik duim zeker voor je dinsdag, ik ben zelf ook nerveus voor dinsdag, want dan heb ik ook mijn 1e termijnecho. Hoewel ik nog geen miskraam heb gehad, ben ik ook zenuwachtig. Het moet toch het 1e teken van leven zijn. Ik ben dinsdag 10 weken en 6 dagen.
Succes dinsdag...nog maar 2 nachtjes slapen!

Groetjes,
Beatrijs
 
Terug
Bovenaan