1e test negatief 2e test positief ,hekent iemand dit

A

Anoniem

Guest
schreef vandaag om 8:26
ik ben nu voor de 2e dag overtijd ik heb gisteren een test gedaan maar is negatief ik wacht een paar dagen voor dat ik een nieuwe test doe .
iemand ervaring mee dat bij de 2e keer testen wel positief is???
ik heb ook clomit de laatste maanden gebruikt en mijn menstruatie zijn altijd de 25 ste
dus nou zou het toch goed raak kunnen zijn denk julie niet ?
en mijn temp blijft hoog en heb misselijk heid vlagen en veel lichte steekjes onderin de buik en lies
HERKENT iemand dit

Hoi Bambi,

Spannend allemaal he? Dat testen?

Buiten de Clomit herken ik je verhaal wel. Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad. Na de curretage werd ik niet ongesteld. Het ziekenhuis zei dat het wel wat langer kon duren of..........misschien was ik weer zwanger..... Na 6 weken was er nog niets in aantocht. Toen heb ik een test gedaan maar daar was niets op te zien. Na een paar dagen was ik nog niet ongesteld en moest ik vaak plassen. Dat was voor mij het teken dat ik nog maar eens moest testen. En wat denk je, een heeeeeeeeeeel vaag tweede streepje. Twee dagen later nog maar eens een test er tegenaan gegooid en toen was het een dikke plus!

Misschien heb je gewoon te vroeg getest. Ik zou het na een paar dagen nog een keertje proberen. Ik weet het, je geduld wordt vreselijk op de proef gesteld maar het is voor een goed doel, toch?!

Heel veel succes!

Groetjes,
Maike
26w zwanger

Hoi Bambi,

Ik herken het wel hoor,
1e nod dag heb ik getest en die was negatief.
Toen ik 2 dagen later nog niet ongesteld was dacht ik en nu?,
2e test was dus positief en nu ben ik dus alweer 15wkn zwanger.
Hoop dat je al wat meer weet.
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!

Nathalie

Hallo

ik was 4 dagen over tijd heb ik een test gedaan en die was negativ, toen dacht ik weer niks deze maand, maar na 2 weken nog niet ongesteld dus nog een test gedaan en die was wel positiv. Wat was ik blij.
Nu ben ik 13w en 3 dagen zwanger.

Groetjes

Hoi, hoi,

Yep hier eentje die na 4 testen postief teste en inmiddels een zoontje van bijna  een half jaar oud heeft!

Groetjes en suc6!

Puk

Ik heb in oktober op basis van die negatieve test allemaal nieuwe kleren gekocht en ben lekker uit eten geweest (incl de nodige wijntjes.
Twee dagen later bleek dat ik me het geld en de wijn beter had kunnen besparen, want toen testte ik wel positief!! (ondanks de wijn gaat het prima overigens!)
groetjes
Klarie
31w1d

Terug
Bovenaan