1e test was een licht streepje testen daarna negatief

<p>Goedenavond dames!</p><p>Zoals al in de titel staat, heb ik zondag met ochtendurine (toen 2 dagen overtijd) getest, ik testte met een licht roze streepje.</p><p>Dit streepje verdween na ongeveer 1,5 uur. Na dat ik dat had opgezocht op verschillende forums bleek dit normaal te zijn?! </p><p>Nu heb ik nog een aantal testen gedaan en deze waren allemaal negatief. Inclusief die vanochtend met ochtend urine..</p><p>Wat denken jullie? Ben ik zwanger of niet? Zal ik mijn dokter bellen of is dit te vroeg?</p><p>Alvast bedankt xx</p><p> </p>
 
Hi,
Die testen na je eerste test, waren dat dezelfde of heb je andere gebruikt? Wanneer je andere hebt gebruikt kan het zijn dat je eerste test gevoeliger is dan die andere testen. 
Als je dezelfde test hebt gebruikt zou het nog kunnen zijn dat je op die momenten net iets minder HCG in je lijf had. 
Over het algemeen horen testen op te lopen en niet af te nemen. Bij mij was het geen goed nieuws.
Ik deed een test 1 dag voor mijn menstruatie. Die was positief. Drie dagen later twee negatieve testen. De volgende dag verloor ik het. 
Uiteraard hoeft dit bij jou helemaal niet zo te zijn!
Test over twee dagen nog een keer. En anders zou je nog langs het zh kunnen gaan voor een bloedtest.  
Sterkte met deze onzekerheid hoor. Ik weet hoe zenuwslopend dit is. 
 
 
Bedankt voor het reageren!
 
Ik heb dezelfde test gebruikt als de eerste ( van de action ), en ook nog eentje van healthypharm.
vanmiddag heb ik getest met de kruitvat zwangerschapstest 2 voor 5 euro. 
Ik ga maar over 2 dagen weer testen, hopelijk is mijn HCG dan weer wat verhoogd!
Nogmaals bedankt! 
 
 
Terug
Bovenaan