1e verjaardag cadeau tips

<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze zoon wordt 30 oktober 1 jaar. We willen hem een mooi, leuk cadeau geven maar we hebben het 'juiste' cadeau nog niet gevonden. Wij houden van houten speelgoed en hij is zelf gek op ballen. Hebben jullie leuke tips en/of sites voor leuke (originele) cadeaus?</p><p>Alvast bedankt, groetjes Myrthe</p>

Als hij ballen leuk vindt, geef je hem toch gewoon een leuke bal? Ik denk dat je iets moet geven waar hij blij van wordt. Als dat een eenvoudige bal is, so what?

https://www.bol.com/nl/p/eichhorn-ballenbaan-huis/9200000059088881/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-60041377322-S-491817797643-9200000059088881&gclid=Cj0KCQjwrszdBRDWARIsAEEYhrdcGWmVcNlEr_HqHPS_OotidNQ_tTL1hjAGoIWKIZkn5VLw1-UyKeAaArKEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Misschien is zoiets leuk? Zie de link is een houten ballenbaan. Kreeg mijn dochter voor haar eerste verjaardag maar speelt ze nu nog vaak mee. Ze is nu 2.5.

Iets anders dan houten speelgoed, maar wat het heel goed doet bij een 1 jarige:
 een garageof baan van V-tech toet toet met een paar autootjes. Uuuuren speelplezier!

Dankjulliewel voor de reacties!
De ballenbak van misioo heb ik ook al regelmatig bekeken, dus dat is een goed idee en de garage + auto's van V-tech is inderdaad ook leuk! Ook de ballenbaan ziet er leuk uit! Losse ballen heeft hij inmiddels wel..
In ieder geval leuke inspiratie waar we zeker wat mee kunnen! :)
Liefs!

Hoi,
wij hebben ons zoontje voor zijn 1ste verjaardag de houten blauwe trek auto van grim gegeven met 10 blokjes er in. 
Wordt nog steeds super veel mee gespeeld en grote favoriet, ook door zijn grote zus.
succes! 

Terug
Bovenaan