1e verjaardag in Corona tijd

<p>Dag Allemaal, </p><p>Onze zoon wordt eind november alweer 1 jaar! Waar blijft de tijd.. fit jaar is zo snel voorbij gegaan!</p><p>Nu kunnen we het natuurlijk niet vieren zoals ik had gehoopt, namelijk een groot feest! Ik snap dat dit vooral voor ons is haha maar toch wil ik het niet zomaar voorbij laten gaan. </p><p>Ik vroeg mij af of er hier iemand leuke manieren heeft gevonden hier toch een feestje van te maken. </p><p>Hoor het graag. </p><p>Groetjes Marije</p>
 
Ach die ukkies maakt het niks uit hoor! Beter juist dat er niet zon stampvol huis is. Ik had slingers en balonnen (vooral balonnen zijn leuk) en een mooie taart. Als uitpakken al leuk is, kan je zorgen voor meerdere kleine dingetjes om uit te pakken. En zingen is natuurlijk ook al leuk! Evt een leuke fietstocht maken of langs een leuke speelplek, dan is je dreumes vast al heel blij!
 
Ik heb nu 2 verjaardag van kindjes gehad deze week. Werden 1 en 2 jaar. Ze hebben gewoon de verjaardag in stukken geknipt. Dat betekende wel de verjaardag 10x vieren maar mijn nichtje van 2 vond dat fantastisch.
 
Mijn zoontje heeft zijn eerste verjaardag nu 4 dagen gevierd en komend weekend nog 2x
Heel eerlijk gezegd vind ik het wel fijn! Hij krijgt alle aandacht van het bezoek. Het bezoek krijgt alle aandacht. Hij kan meteen met de cadeautjes spelen en wordt niet overdonderd door alle cadeaus in eens. Het is natuurlijk ook heel leuk om te zien als bezoek dat je cadeau meteen gebruikt wordt.
En de prikkels waren voor hem goed te overzien zodat hij ook gewoon lekker kon slapen ;)
 
En inderdaad de vlaggetjes, ballonnen en cadeaus uit pakken was het leukst! Ik had zelf een gezonde taart gemaakt want ik vind die (hele mooie) taarten altijd zo zoet! Dat wil ik hem nog niet geven.
 
Ivm corona zou ik toch echt niet in delen doen. De kans dat je een besmetting binnen haalt is zo groot! 
Ik zelf heb ook corona gehad zonder klachten.
Mijn dochter is 1 geworden toen we corona hadden. Iedereen kwam langs op kraambezoek. Zetten cadeau voor de deur en die gingen we voor het raam uitpakken. 
Als ik zelf geen corona had, had ik wat lekkere dingen buiten gezet.
 
Wij hebben dit weekend de 1e verjaardag van ons meisje gevierd. Zaterdag kwamen mijn ouders langs en zondag mijn mans ouders. Beste vriendinnen kwamen met een cadeautje langs aan de deur. Ik vond het eigenlijk een heel relaxte leuke verjaardag zo. Mijn meisje vond het heel fijn! De mensen die het dichtbij haar staan kwamen langs en lekker rustig. Een kamer vol visite is vaak leuker voor jezelf dan voor je kindje ?
 
Juist fijn om het in delen te doen. Veel visite in 1x zijn echt enorm veel prikkels voor je kindje en veel kinderen gedijen daar juist erg slecht op.
Ik heb laatst de verjaardagen van mijn 2 dochters (3 jaar en 1 jaar) in 3 delen gevierd en dat was super fijn! Gewoon een klein clubje, 3 dagen achter elkaar klein feest en genoeg tijd en rust voor de visite en de cadeaus. Mn kids vonden dit 100x fijner en rustiger dan 1 groot feest.
Zeker voor een 1e verjaardag is t niet heel spannend voor je kindje nee. Gewoon taart  ballonnen, slingers en wat cadeautjes en t is al goed. Je kindje snapt er toch niks van! 
 
Terug
Bovenaan