1e verjaardag: nog 4 nachtjes slapen!!

A

Anoniem

Guest
Nog 4 nachtjes slapen en dan wordt Noa alweer 1 jaar!!

De muts is gemaakt, de taarten met foto gesteld en het loopautootje staat ingepakt. Zondag vieren we het en het beloofd mooi weer te worden!

En ze wil heeeel graag lopen maar dat lukt nog niet helemaal. Dat wordt oefenen in onze vakantie komende week.

Een trotse moeder!

Marielle

Hallo,

Wat leuk, Noa is zeker de eerste die 1 jaar wordt, of niet? Het gaat zo hard, wij moeten nog wel bijna 4 maanden wachten (26.09) voor het zo ver is!
Alvast een hele fijne verjaardag gewenst!

Groetjes Danielle

Leuk hoor, al weer 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel.
Ja, en het gaat waarschijnlijk erg mooi weer worden dus kunnen jullie lekker buiten vieren.
Over een week of 5 zijn wijn aan de beurt....

Alvast een hele fijne dag !!!

Groetjes Marina.

Wat spannend lijkt me dat!
Noa is dus de oudste Forumbaby!

Alvast veel voorpret gewenst en zondag is inderdaad een schitterende dag om het te vieren, zou ik in ieder geval ook doen

Esmé mv Kay (30-07-06)

spannend..... En dan terug denken aan hoe je er een jaar geleden bij liep en wat er in een jaar allemaal gebeurd is.... Heel veel plezier en geniet ervan. Wij mogen nog een kleine 3 maanden wachten (25-8)

hoi hoi

Wij zijn de volgende over een  dikke 3 weken en  wat voelt het dubbel, trots dat ze al bijna een jaar wordt, bijna loopt, kwebbelt en onze supertrotse ouders maakt, maar aan de andere kant is ze nu wel baby af en is ze een peuter, natuurlijk hartstikke leuk maar wat gaat het snel en wat weet ik nog als de dag van gister hoe ze rook bij de geboorte, hoe ze ons aankeek terwijl ze op mn buik lag en hoe het voelde om de eerste keer BV te geven, elke eerste keer iets nieuws  maakt ons trots maar toch zou ik haar nog wel even zo klein willen hebben als die eerste dagen, gewoon het nog een keer meemaken. het wordt nu wel allemaal leuker maar het gaat zoooo snel...
zo mij emo momentje is ook weer geweest, alvast een fijne verjaardag

groetjes Veronique en Daniëlle

Ahhh wat leuk, de eerste!!! Alvast een kleine hoera...
Fijne dag en liefs

Terug
Bovenaan