1e verjaardag plannen e.d

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik zit met het volgende, binnenkort wordt onze zoon 1, Dit wil ik uiteraard vieren, echter kan ik niet goed overweg met mijn schoon familie. </p><p>Ik twijfel nu ook enorm hoe ik het moet gaan aanpakken. </p><p>Mijn familie en schoon familie op dezelfde dag uitnodigen en zelfde tijdstip (wordt wel extreem druk) </p><p>Of toch apart uitnodigen? 1 s ochtends en de andere s middags ? </p><p>Of misschien 1 zaterdag en de andere op zondag?</p><p>Hoe hebben jullie dit gedaan? Of hoe gaan jullie dit doen?</p><p>Alvast bedankt. </p>

Vooral doen hoe jij/jullie het prettig vinden. Het is wel fijn natuurlijk als t ook echt een beetje als een feestje voelt.
Wij hebben de eerste en tweede verjaardag "klein" gehouden. Dwz alleen onze ouders en broers/zussen. Was nog steeds wel een aardig aantal, maar vrienden en kennissen de eerste 2 jaar niet. Hebben ook vrienden die het inderdaad op 2 dagen vieren en dat werkt prima. Leggen ze ook gemakkelijk uit omdat het anders te druk/overweldigend is.
Succes!

Wij ook eerste verjaardag lekker klein gehouden. Met ouders en broers en zussen. Ben achteraf blij dat we het zo gedaan hebben. Is vaak al overweldigend genoeg voor die kleintjes.

Wij hebben 2 weken geleden ons zoontje zijn 1e verjaardag gevierd en alleen met ouders en broers en zussen. Wij waren in totaal (excl de kleine) met 8 man en dat was ook echt perfect voor de kleine merkte we. We zeiden na afloop nog dat we het slim hebben aangepakt op deze manier. Niet te druk, maar wel de belangrijkste mensen om hem heen om het te vieren

Terug
Bovenaan