1e verjaardag

<p>Nog 2 weken en dan worst mijn kleine baby een echte dreumes.</p><p> </p><p>wat geven jullie of hebben gegeven en hadden jullie een thema of iets.</p><p> </p><p> </p>
 
Wat leuk!
Als jij themas leuk vindt dan moet jij dat gewoon doen. Smaken verschillen toch. de een viert een 1ste verjaardag groter dan de ander. Wat jullie zelf willen!
Mijn oudste had ik alleen taartje gemaakt en zijn wij gaan bowlen. Al zijn neefjes zijn groter dus hebben meer wat voor hun gekozen qua activiteit ofzo. ( en mijn huis blijft schoon hihi) in de winter jarig.
Mijn 2de kreeg wel een themafeestje maar had alles over van de oudste zijn 3de verjaardag (thomas de trein) en hij is in juni jarig dus hebben het lekker buiten in de tuin gedaan met familie en vrienden. 
Ik vind thema's zelf super leuk dus elk jaar wel een thema gehouden of het feestje klein of groot gehouden wordt, alles is 1 thema. Maar dat is dus mijn smaak. Nu krijgen wij een meisje dus ga ik nieuwe thema's ontdekken hihih 
 
Succes en héél veel plezier en alvast gefeliciteerd!
Tip* als je wel thema doet, aliexpress heeft heel veel maar ff kijken aangezien je al over 2 weken alles nodig hebt. 
 
Oh en wij geven altijd duplo/blokken of leerzame speeltjes of boeken. En voor een jarige is het vaak te veel dus geven wij spaarrekening aan vrienden. Pas bij 2de verjaardag gaan de kleintjes echt beseffen van uitpakken. ( of al eerder met sinterklaas hihi)
 
Ons zoontje word overmorgen 1. Wij doen als thema woezel en pip. Gewoon buiten(onder een tent aangezien die regen opgeeft?) en dan in 2 etappes zodat ie tussendoor kan slapen. Wij geven een bulldozer en een cementwagen (speelgoed uiteraard?) hij vind namelijk alles leuk waar wielen aan of op zit. En in die cement wagen kan die verschillende vormen blokken doen(soort vormenstoof zit erin) van de familie krijgt ie een loopwagen en heel veel ander speelgoed. En hi krijgt nog wat kleertjes, omdat ie zo goed als maatje 80 niet meer aan kan. We hebben alleen familie en hele goede vrienden uitgenodigd
 
Mijn zoontje krijgt n trybike van ons en de opa’s en oma’s (zijn vrij prijzig nl). Is een driewieler loopfiets, die je om kunt bouwen naar n tweewieler. Dus hij kan er vanaf 15 maanden al op en kan er lekker lang mee doen!
Ook geven wij er nog n autogarage van vtech bij.
 
Wij houden het klein, alleen opa’s en oma’s en mijn broer en mijn man zijn broer.
 
Mijn zoontje heeft ook een trybike gekregen. Super leuk en voor de komende jaren. Wij hebben wel een thema gedaan (sesamstraat). Had via Ali xpress een tafelkleed, ballonnen, bekers en borden besteld, maar achteraf gezien vond hij het allemaal niet interessant haha. Zelfs de cadeaus vond hij niet boeiend. De visite en het papier was vele malen leuker. Veel plezier alvast!! 
 
Bij ons is de eerste verjaardag over 3 weken en hij krijgt een loopwagen van opa en oma en een houten trein geloof ik. Wij geven zelf geen cadeau aangezien we net zijn kamer hebben geverfd en ingericht. We vieren het in de middag met taart en borrel voor familie en wat vrienden met hun kinderen. Hopelijk buiten in de tuin.
 
Terug
Bovenaan