1e verjaardag

<p style="text-align: left;">Hoi mama's </p><p>Mijn zoontje wordt binnenkort 1 jaar. Nu ben ik een beetje inspiratieloos voor cadeaus die ik aan vrienden en familie kan vragen. </p><p>Hebben jullie tips? Wil niet alleen maar speelgoed vragen maar ook praktische dingen. </p><p>Groetjes</p>

Misschien een leuke speelgoedkist, verzorgingsproducten, zwemspullen voor de zomer, lego duplo (of iets anders waar je veel mee kan/van kan verzamelen), cadeaubonnen. Ik hoop dat je er iets mee kan. 

Ik weet niet of jullie de box al weg hebben of gaan doen? Dan zou je in die plaats een keukentje of een leuk speelhoekje kunnen maken met tafeltje en stoeltjes. Dan kan je dat vragen.
Verder is duplo leuk of houten puzzels. 

Een driewieler is ook leuk voor het voorjaar met zo’n duwstang. Kunnen ze al snel in en mijn kinderen vinden het fantastisch.

Het is misschien fijn om een digitaal lijstje te maken .
En leuk om misschien van 1 serie speelgoed te vragen dus bijvoorbeeld zoefzoef  dieren  toet toet auto's duplo etc.
Verder kun je op dat lijstje ook de praktische dingen die jij graag wilt erop zetten zodat mensen die kunnen bestellen en kunnen afstrepen.
?

Bedankt voor de reacties! Ik maak inderdaad een online lijstje. 
De box hebben we nog wel in de kamer maar daar zit hij nog weinig in. 
Bedankt voor de tips! Hij is mijn eerste kindje, vandaar dat ik t lastig vind 

Bedankt voor de reacties! Ik maak inderdaad een online lijstje. 
De box hebben we nog wel in de kamer maar daar zit hij nog weinig in. 
Bedankt voor de tips! Hij is mijn eerste kindje, vandaar dat ik t lastig vind 

Terug
Bovenaan