1e verjaardag

Ons dochtertje wordt 1 jaar.
Iedereen vraagt wat ze graag wil hebben voor haar verjaardag. Heeft iemand nog leuke tips of ideeen voor cadeau's voor haar 1e verjaardag?
Ze krijgt al een loopfiets, blokkenwagen en een dierentuin van Little People.


Bedankt Marieke
 
Hoi Marieke,

Wat gaat het eerste jaar snel voorbij he!
Wij vonden dat mensen voor de eerste verjaardag van onze zoon zelf hun fantasie moesten aanboren. Ik heb verteld wat we ongeveer zelf aan speelgoed hebben en wat voor soort speelgoed we leuk vinden (houten puzzels/speelgoed, stapeltoren, ouderwetse bromtol, e.d.). Op deze manier hebben we wel gezegd wat we niet hebben, maar niet hele specifieke wensen uitgesproken.

Een fijne verjaardag

Groetjes Marieke
 
Hoi hoi

De eerste verjaardag vond ik ook moeilijk qua kadootjes.
Ik heb ook dingen gevraagd waar mijn dochter pas met 1,5 mee kon spelen. Dat legde ik dan weg, en haalde het later te voorschijn. Ze kreeg namelijk ontzettend veel.

Tja ik zal wat dingen noemen:
stoepkrijt, potloden (speciale dikke), schetsblok, badspeeltjes, dingetjes voor in haar haar, pop (babypop), kinderwagen, spulletjes voor in de zandbak.

Blijft moeilijk die leeftijd. Maar wel weer een mijlpaal, 1 jaar!!!!

Groetjes Ria
 
Hallo
Ons zoontje kreeg van mijn famillie een loopauto. Aangezien ik dit een prijzig kado vond vond ik het  leuk dat  ze samen deden. Verder voorleesboekjes, een knuffel, speelgoed voor in de zandbak, een bal. Van ons heeft hij een paar kleine kadootjes gehad en de rest van het bedrag hebben we gestort naar een goed doel.
Hij vond het uitpakken van alles geweldig leuk en de inhoud interesseerde hem niet.  
Ik wens je een fijne verjaardag, geniet ervan!
Groetjes Jeanette  
 
Mijn zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag een doos met Quattro blokken gekregen. In het begin vond hij het vooral leuk om ermee te gooien. Nu hij 17 maanden is, kan hij er al echt torens mee bouwen: heel leuk!
Verder: van die boekjes met harde kartonnen bladzijdes die hij zelf kan lezen. En natuurlijk de Little People speeltjes, maar ik zag dat jouw dochter die mooie dierentuin al krijgt. Vindt ze vast heel leuk!

Veel plezier met haar verjaardag!

Groetjes,
Helena
 
Terug
Bovenaan