1e verjaardag

A

Anoniem

Guest
Nog even en dan is het al weer zover. Marissa wordt 1 jaar! (op 20 juli).

Hoe gaan jullie (of hebben jullie) de 1e verjaardag van de kleine gevierd?

Ik ben van plan de kindjes van de zwangerschapscursus uit te nodigen. Marissa is de oudste de rest is allemaal van augustus, dus ook de 1e die 1 jaar wordt. Leek me wel leuk al die kleintjes bij elkaar.

Kay wordt 30 juli 1 jaar..

Er komen nu ongeveer al een stuk of 10 baby's van bijna een jaar (van een paar moet ik nog bericht krijgen).. Een drukke bende dus en dan heb ik de ouders en deel familie er niet bij geteld.

Ik maak er leuke middag van die helemaal gericht is op de kleine bengels..
Uiteraard met taart etc.. hopen op goed weer!!
Ik kijk er zo naar uit!!

Maar eh,.. er staat ergens nog een topic over de eerste verjaardag. Daar kun je al een boel in terug lezen!

Esmé mv Kay

Oke thanx, ga gelijk even zoeken, maar er wordt hier iedere dag zoveel geschreven, kan het soms niet meer bijhouden

Over het algemeen wordt geadviseerd om, met name een eerste verjaardag, zo rustig mogelijk te houden. Een kind doet op die dag al enorm veel indrukken op en dat kan erg vermoeiend zijn. Probeer het feestje niet te lang te  laten duren en houd de rusttijden in acht, dan heeft je kind en heb jijzelf er naderhand niet  (of niet teveel)  de naweeën van.

Merijn zijn eerste verjaardag hebben wij alleen 's middags gevierd van 14 tot 18.00 uur, zodat hij  rustig zijn middagdutje kon doen en ook  's avonds weer op tijd  in bad en naar bed kon.

Met Siebe zal het niet anders gaan, alhoewel ik dit jaar met 2 families zit te kijken, die ik voor mijn eigen gevoel niet  samen wil hebben, dus hoogstwaarschijnlijk vóór de middag mijn  ex-schoonfamilie en na de middag mijn eigen familie en vrienden. Ik twijfel nog heel erg of ik niet alleen de vader van Siebe en Merijn 's ochtends zal uitnodigen en dat hij het dan maar op een andere keer voor zijn eigen familie moet vieren. Bij de verjaardag van Merijn vond mijn ex-schoonzus het namelijk ook niet nodig om te komen, omdat ze het zo druk had en zat mijn  ex-schoonmoeder 's ochtends goed chagrijnig te kijken omdat ze  niet 's middags mocht komen. Tja, dat zijn weer nieuwe problemen, maar dat zijn dus hun problemen. Ik doe het zoals ik het wil en zij passen zich maar aan. Maar het maakt het allemaal niet leuker en ik zie er best tegenop. Balen, want het zou één van de mooiste dagen van het jaar moeten zijn.

Groetjes Fonske.  

Skip is 22 juli jarig..... en helaas is dan de halve familie- en vriendenkring op vakantie.... druk wordt het dus niet echt.

Jasper is 2 juli jarig en dat valt op een maandag. De dag zelf komen alleen mijn ouders, zus, schoonouders, zwager en schoonzus. Valt nog mee. Ze komen ook pas in de middag. Voor vrienden vieren we het 8 juli van 13 tot 18. Dan vind ik het ook wel genoeg hoor. Lang zat en Jasper zal inderdaad, zoals Fonske al zei,  genoeg indrukken opdoen. 's Middags gaat hij gewoon lekker naar bed om even bij te tanken en daarna kan hij weer even verder feesten.

Heb er wel heel veel zin in! Zijn eerste verjaardag is toch speciaal en bijzonder (al herrinert hij zich er niets meer van haha)!

Groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan