1e verjaardag

A

Anoniem

Guest
hoi meiden..a.s dinsdag viert nicky haar 1e verjaardag.Ben er al ff mee bezig om er een mooie fijne en gezellige dag van te maken.De uitnodigingen waren al optijd   klaaren verstuurd,dus ik dacht zo..laat het maar komen.Nu hoorde ik dat mn schoonfamilie  niet kan komen.Ze kunnen geen vrij krijgen.Eigenlijk ben ik nu heeeel erg teleurgesteld.Ik vind eigenlijk dat ze er gewoon bij horen.Ik geniet nu ,nog maar ff een paar daagjes dat Nicky nog een baby is.   Groetjes,karin  

heey lieverd

ja dat is balen

maar je moet ook aan nicky denken
ik ben misschien daarin heel makkelijk
maar als mijn fam of schoonfam nii kan komen dan bekijken ze het maar
ik heb gezegd tegen iedereen

iedereen is welkom,
kom je nii dan zie je ons ook nii meer bij jullie op de verjaardagen

meis ik zie je zondag en daarna zie ik je 7 maart:):)

liefs mij

eeey mop

ook wij vieren dinsdag de verjaardag van ons prinsesje overdag gaan we met zn 3tjes bij mooi weer na de dierentuin en savonds een kleine visite
zaterdag komt de meeste visite  (hopen dat het huis groot genoeg is haha)dan doen we ook de taart show enzo hahahaha...
zondag komen al onze gewone vrienden omdat het zaterdag anders veel te druk word
maar ook hier kan de schoonfamilie niet op de jarige dag zelf waar ook ik enorm van baallllllllllllllll want bij hun 1e klein kind namen ze wel vrij maar ja

we maken er een paar mooie dagen van  

we zien jullie manu en karin zondag bij tessa,s party heb er zin in

liefs

Hey meiden,
Ook hier familie die niet kan komen. En dat nog wel op een zaterdag.
Ik heb ze ook een paar weken van tevoren uitgenodigd.
Ons meisje Dewi is a.s. vrijdag jarig. (hoera nog 2 nachtjes slapen!) We vieren het dan met ons drietjes. We gaan iets leuks doen, zwemmen of naar de dierentuin (als het mooi weer is, zal wel niet). We  hebben haar verjaardag voor familie  bewust op zaterdag gepland. Dan kan toch iedereen? Helaas er komen er al een paar niet (tante en 2 ooms). Hier baal ik zo van. Ik heb maar wat vrienden in hun plaats uitgenodigd. Je moet maar zo denken, graag of niet. Ik heb geen zin om het nog weer op een andere dag te vieren. Nog een keer gebak enz. Dacht het niet.
Allemaal alvast een fijne verjaardag.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan