1e verjaardag

Dag iedereen,

Nog 3 weekjes en dan wordt onze zoon alweer een jaar! Hebben jullie nog ideetjes voor ons hoe we dit kunnen vieren? En dan bedoel ik: tractatie voor de creche, tractatie voor de kindjes die komen.
Maar ook; hoe hebben jullie de dag ingedeeld, hebben jullie uitnodigingen gestuurd.... Ik ben erg benieuwd. Ik wil eigenlijk el graag weten waar ik aan toe ben wat betreft de visite... Het bij ons niet erg groot...

Alvast bedankt voor enige reacties.
Gr Sandra
 
onze dochter is in de zomer jarig, dus wij konden het lekker in de tuin vieren. Maar alleen 's middags gedaan (na haar slaapje).
Alle familie en vrienden even ge-emaild en gebeld. Wij hebben geen uitnodigingen verstuurd. Dat doe ik voor m'n eigen verjaardag ook niet. Dat komt wel als ze naar de basisschool gaat en kinderfeestjes gaat geven.
Ze heeft een doosje rozijntjes getracteerd op de creche. Een leuk bloemetje van papier eraan vast gemaakt met een rietje, met een fotootje erop. Lekker simpel en 'gezond'.
 
Hoi Sandra,

Bij ons hebben we 2 verjaardagen kort op elkaar, Bryan word 22 maart 9 jaar en Jayden 30 maart 1 jaar. Op de dag zelf vieren we het gewoon met ons 4tjes en het weekend er tussen in 27 en 28 maart voor familie en vrienden. Ik doe altijd voor de kinderen die komen een zakje met wat lekkers er in en op school bakken we deze keer muffins.

Groetjes,

Miriam
 
Hoi Sandra,

Hier hetzelfde probleem.

Een vriendin wees me op de website www.party-kids.nl hier staan allerlei ideen voor traktaties voor kindjes en de juffen. Er staan erg leuke dingen op. Misschien heb je hier iets aan.

Ook wij zijn klein behuist en hebben ervoor gekozen om alleen opa's, oma's en tantes etc uit te nodigen. Vrienden hebben we deze keer nog maar even niet uitgenodigd. Met de familie zit het huis al helemaal vol.

Wij hebben ze vanaf 13.30 uur uitgenodigd. Dan kan ze s'ochtends een goede slaap maken, en komen de gasten na haar broodje. Ze zal wel rond 15.00 uur weer naar bed willen, maar daar is niets aan te doen. Iedereen komt van ver, en er zijn ook kindertjes bij. Die moeten ook weer op tijd eten en naar bed.

Op de dag zelf gaan we met z'n drietjes iets leuks doen.

Heel veel succes en alvast gefeliciteerd!

Groetjes,
Pauline
 
Terug
Bovenaan