1e werkdag na verlof

Hey Meiden,

Vandaag was mijn eerste werkdag weer aangebroken mijn verlof zit er weer op.
En pffffffffffff wat viel dat tegen zeg bah ik was veel liever bij de kinderen maar goed het is maar 2x per week en deze week zelfs 1 dag vanwege pinksteren dus ik ben nu weer de hele week vrij.

Ik was 5 maanden thuis geweest maar toen ik op mijn werk was leek het alsof ik nooit was weggeweest....

Nou morgen lekker genieten van de kids.

Liefs Stefanie

heey stefanie...valt dan weer tegen he..ik was 11 maart weer begonnen,en dat viel ook weer ff tegen.per 1 april 24 uur gaan werken ipv 32..dat is wel erg fijn,ben nu vaker bij mn kindjes die ontwikkeling (bij nicky) gaat nu zoooow hard.geniet van je vrije week.

liefs,karin

Wat jammer dat je moet werken als je dat eigenlijk niet wil hè (en dit bedoel ik niet ironisch)? Maar ik vraag me af of je het werk wel écht leuk vindt... Ik vind werken een welkome afwisseling op de zorg en taken die ik in huis heb, heerlijk, even geen kinderen om me heen en gewoon écht tijd voor mezelf. Maar moet wel zeggen dat ik mijn werk érg leuk vind.... (zou soms wel eens meer willen gaan werken, maar qua opvang gaat dit moeilijk.... nog maar even wachten tot ze op school zitten)!
Succes! Je zal zien dat je snel een ritme te pakken hebt, waarin werk en thuis veel beter geintegreerd zullen zijn.
Gr's Noor

Hoi,,
Wat balen dat je 1e dag zo tegenviel,, komt het door je werk of echt doordat je weer moet wennen om je kindjes niet te zien die dagen?!
Nou hopelijk vind je snel weer een ritme en je moet maar zo denken voor elke 2dagen dat je moet werken kan je er 5 bij je schatjes zijn!!
Liefs MJ

hoihoi

wat jammer dat de 1ste dag werken zo tegen viel maar kan het wel begrijpen
je bent 5 mnd thuis geweest en ineens niet meer
kan er goed inkomen dat je erg moet wennen

ik zit al meer als een jaar thuis en zou aan de ene kant graag partime willen werken maar vrees dat als ik het weer kan/mag het idd ook heel erg zal tegenvallen zonder mijn meisjes

hoop dat je er snel aan gewend bent!

liefs maurilla

Hey Meiden,

Ja Noor heeft wel een beetje gelijk ik vind mijn werkzaamheden ook niet leuk.
Ik werk inmiddels 7 jaar bij dit bedrijf eerst deed ik administratieve wekzaamheden op een hele grote afdeling de werkzaamheden vond ik leuk alleen de afdeling waar ik op werkte niet er werd zoveel geroddeld over iedereen en niemand had iets voor elkaar over dat ik na 6 jaar besloot receptioniste te worden.
Ik dacht leuk mensen aan de bali helpen en telefoontjes beantwoorden en niet zo'n grote afdeling 3 mensen in totaal.
En ik vond/vind de collega's daar erg aardig.
Dus ik werd daar aangenomen en ik vond het werk wel leuk,alleen na een paar maanden vond ik het erg saai worden de hele dag Goeiemorgen u spreekt met.... ik verbind u door.... de hele dag hetzelfde riedeltje.
Nu dacht ik ook dat toen ik weer moest werken van nou ik heb er wel weer zin in maar toen ik daar gister zat pffff dacht ik wat is het eigenlijk een ...baan hahaha!!
Ik werk er eigenlijk alleen maar omdat ik hier wel 2 dagen kan werken inplaats van 3 wat erg lekker is en voor het geld en de collega's dan maar het werk is echt saaaai.
Ik weet ook van mezelf dat ik veel meer kan dan dit, want bij mijn vorige functie deed ik zoveel meer.
Maar ja ik heb zelf dus de keuze gemaakt.
En ik wil eigenlijk ook weer niet weg want 2 dagen werken is wel erg lekker en ik krijg goed betaald.
En daarbij werkt mijn vriend er ook en kan ik met hem mee rijden dat is ook handig en we werken op 15 min van ons huis..

Dus tja ik moet doorzetten denk ik maar of er moet ooit iets op leuks op mijn pad komen.

Zo dat was me een verhaal hahha!!

Liefs Stefanie

Ja, het probleem is dus vooral de invulling van je werk! Is het mogelijk om intern een andere functie (niet op de afdeling van eerst!) te krijgen? Zou leuk zijn!! Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment een beetje moe wordt van het groeten en doorverbinden, en als je meer kunt, is het misschien toch leuk om verder te kijken, desnoods buiten dit bedrijf, maar op goede (fiets?)afstand??? Soms ook erg verfrissend!! En een klein beetje tegenzin na al die maanden thuis is ook wel logisch, hoor. Misschien dat je er over 2 weken weer anders over denkt?

Terug
Bovenaan