1e werkdag zit er weer op!

Hoi dames,

Gisteren het contract getekend, heb een half jaar contract, gaat dat goed, dan krijg je er meteen een onbepaalde-tijd contract achteraan. Tevens 13e maand, winstdeling en nog veel meer leuke dingen, ik ben zeeeer tevreden!

Het was een leuke maar vermoeiende 1e werkdag! Aangezien ik ook personeelsxaken mag doen, heb ik vandaag afwijzingsbrieven mogen schrijven naar sollicitanten, leuk werk, gemeen hè!

Het is een leuk en gezellig team waar ik meteen in werd opgenomen. Gaat helemaal goedkomen!!

Groetjes, Marieke

Oh wat heerlijk dat je eerste dag zo goed verliep en dat het goed voelt met je nieuwe collega's!
Wat een sukkels van dat andere bedrijf (schoenen, toch?), laten ze jou als kracht lopen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hey Marieke,

Wat fijn dat het vandaag zo goed is gegaan en dat je het zo naar je zin hebt.
SUPER hoor meid!!
Geniet maar lekker van je nieuwe job.

Veel liefs Kitty en Tess.

Dat klinkt mij als een superbaan in de oren! Ik heb dit werk namelijk ook gedaan.
En weet dus dat het heel leuk en afwisselend werk is. Fijn voor je joh dat je het nu zo naar je zin hebt! Houden zo, meid!

Groetjes van Cissy

hoi hoi

oh dat is fijn om te horen dat het je al meteen zo goed bevalt...

heerlijk om een baan te hebben waar je het ws heel erg naar je zin zult hebben..

liefs tobi

Hoi Marieke

Wat heerlijk zeg dat je zo enthousiast bent over je nieuwe baan! Geniet er lekker van!

Heb je die andere mensen al laten weten dat ze op zoek kunnen naar een ander? Wat dom van ze om je zo aan het lijntje te houden zeg. Goed van je dat je zelf verder bent gaan kijken!

Groetjes
Susan

Wat fijn dat je eerste werkdag zo goed is bevallen.
En natuurlijk erg leuk dat het ook goed klikt met je collega's.
Jij gaat vast de komende tijd met veel plezier naar je werk.

Succes!
Groetjes
Geeske & Wieteke.

Wat ben ik blij dat je 1e werkdag is meegevallen en je er op je gemak voelt, super!!!
Nu hopen dat dat zo blijft en je er vele jaren mag blijven werken met plezier..

Ik wens je heel veel succes!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan