1e werkdag zit erop !!

Zo, mijn 1e werkdag zit erop.
Vanmorgen om 6.00 uur opgestaan en in de douche gesprongen.
Om 7.00 uur was mijn moeder hier, Yenna en Yari werden toen net wakker, dus ff uitgebreid knuffelen en naar mijn werk.
Ik werk op een kinderdagverblijf en de kids waren super blij dat ik er weer was, dit doet me erg goed.
Ik heb mijn kleintjes wel gemist maar ik vond het heerlijk om weer ff andere praat te hebben.
Om 17.00 uur snel naar huis om ze weer allebei te knuffelen, wat was ik blij dat ik ze weer zag.
Maandag moet ik weer werken en dan gaat Yari voor het eerst naar het kdv ben benieuwd hoe dat gaat.

Ben nu toch wel lekker moe, dus dadelijk douchen en lekker mijn bedje in.

Groetjes Marina.

hoi hoi
ik zag dat je ook op een kinderdagverblijf werkt
grappig ik ook. en je 1e werkdag beviel je goed.?....... ik heb ook zin om weer te beginnen. zie ik alle kindjes weer.... ben benieuwd of ze me nog kennen.
2 weken geleden ben ik ff wezen kijken met annique en die kleintjes keken me echt zo aan van "wie ben jij"en 1 meisje moest zelfs huilen toen ik haar oppakte.. dus zal wel ff wennen worden .... 20  november   moet ik weer beginnen dus duurt nog ff..
gaat jou zoontje mee naar hetzelfde kinderdagverblijf waar jij werkt?
annique gaat wel met mij mee naar mijn werk,, ze komt alleen op de andere groep.
ben benieuwd hoe het gaat.
groetjes sandra

Hoi Sandra,

Toevallig ja dat je ook op een kdv werkt.
Op ons kdv hebben we 5 groepen, 1 baby, 2 verticaal, 2 peutergroepen.
Ik werk zelf op een peutergroep, Yenna ( 2,5 ) zit op een verticale groep, Yari gaat naar de babygroep.
Dus die ene dag dat de kids met me mee gaan heb ik ze lekker dicht bij me.
Ik vind het ook een fijn idee dat ik precies weet hoe ze met mijn kids omgaan, op een ander kdv kun je wel een idee hebben maar je merkt het nooit in de praktijk.
Ik ben wel benieuwd hoe Yari het doet als hij groter is en ook naar een peutergroep gaat, Yenna roept een keer hoi mama als we buiten zijn en dan gaat ze weer weg om te spelen. Maar het kindje van een collega wat ook op ons kdv zit die hangt buiten erg aan haar, dus dat is niet zo fijn.
Op wat voor een groep werk je?
En op wat voor een groep komt je kindje? ( sorry, ik ben ff haar naam kwijt )

Maar ja we zien wel, het duurt hopelijk nog erg lang dat hij groot is.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan