1e werkdag!

Afgelopen donderdag mijn eerste werkdag gehad! Ik vond het weer erg leuk om aan het werk te gaan. Vond het wel even lastig om de kids weg te brengen, had de kinderen om 8.30 uur naar de crèche gebracht en om 10.30 uur ben ik weg gegaan. Ik moest werken van 11 uur tot 20.00 uur! Ik ben begonnen op een andere groep dus dat is wel even wenen. Maar ik ken het gebeuren daar wel en de meeste collega's ken ik wel een beetje dus dat scheelde! De groep is lichamelijk minder zwaar maar geestelijk wel zwaarder denk ik maar we zullen wel zien hoe ik het ga vinden. Ik moest naar een andere groep omdat er op mijn oude groep teveel parttimers werkten, ik werk zelf 80%, dus vandaar wel jammer en hoorde het zelf pas twee week van te voren dus beetje vreemd! Maar goed het lijkt me wel een leuke groep, dus denk wel dat het goed komt. Ik vind het heerlijk om aan het werk te zijn, gewoon even je eigen ding even heel wat anders! Ik zou wel graag wat minder willen werken als dat financieel mogelijk was, maar op dit moment zit dat er niet in. Maar zou nooit helemaal thuis willen zitten ben een veel leukere moeder als ik werk!

Liefs Marie

Goed te horen dat het werken bevalt! Ik moet maandag weer beginnen en vind het allemaal wel erg spannend! Ten eerste hoe ik het planningtechnisch allemaal ga doen en gaat lukken, maar ook om mijn kleine opeens drie dagen niet de hele dag mee te maken... Ook is er een fikse reorganisatie gaande, waardoor de sfeer iets minder is op het werk. We zullen zien maandag... Nog even genieten van het weekend :)

Liefs J

Hey Marie,

Jammer dat t anders is gelopen op je werk en je dan pas laat hebt gehoord...Gelukkig vind je het een leuke groep, dan komt t vast wel goed!!
In wat voor soort instelling werk je?
En hoe vonden de kids het op de creche? Yara was er natuurlijk al langer.

Mijn verlof loopt 1 april pas af ( is geen grap) en heb dan 2 april mijn eerste werkdag! Ik heb er ook wel veel zin in...maar vind het ook wel moeilijk hoor...om de touwtjes uit handen te geven over mijn 3 kids...
Daar ben ik niet zo goed in...vind altijd dat ik het beter kan...erg he?

Liefs Brigitte

Wel raar dag je zo laat pas hoort dat je naar een andere groep gaat.
Het is toch wel fijn als je je daar even op in kan stellen natuurlijk!

Hoop dat je snel gewend bent op je nieuwe groep!

Liefs Danielle

Hey Marie,

Fijn dat je het weer leuk vond om te werken, maar wel balen inderdaad dat je pas zo laat hoorde dat je naar een andere groep gaat.
Hoe is het met de kids gegaan?

Liefs Kim

Hoi Marie,

fijn dat her werken weer zo bevalt. Hopelijk gaat het ook goed komen met de groep waar je nu werkt.

Tweede dag gewerkt vandaag! Rare avond want er is een bewoner overleden van de groep waar ik nu werk. Ik werk op een dorpgemeenschap voor gehandicapten! Ik kende hem nog niet goed had hem zelfs nog niet verzorgt maar het doet wel wat met je!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan