Afgelopen donderdag mijn eerste werkdag gehad! Ik vond het weer erg leuk om aan het werk te gaan. Vond het wel even lastig om de kids weg te brengen, had de kinderen om 8.30 uur naar de crèche gebracht en om 10.30 uur ben ik weg gegaan. Ik moest werken van 11 uur tot 20.00 uur! Ik ben begonnen op een andere groep dus dat is wel even wenen. Maar ik ken het gebeuren daar wel en de meeste collega's ken ik wel een beetje dus dat scheelde! De groep is lichamelijk minder zwaar maar geestelijk wel zwaarder denk ik maar we zullen wel zien hoe ik het ga vinden. Ik moest naar een andere groep omdat er op mijn oude groep teveel parttimers werkten, ik werk zelf 80%, dus vandaar wel jammer en hoorde het zelf pas twee week van te voren dus beetje vreemd! Maar goed het lijkt me wel een leuke groep, dus denk wel dat het goed komt. Ik vind het heerlijk om aan het werk te zijn, gewoon even je eigen ding even heel wat anders! Ik zou wel graag wat minder willen werken als dat financieel mogelijk was, maar op dit moment zit dat er niet in. Maar zou nooit helemaal thuis willen zitten ben een veel leukere moeder als ik werk!
Liefs Marie
Liefs Marie