1e werkochtend gehad!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Gisterenochtend voor het eerst weer gaan werken, dat was echt heel vreemd! Wel weer lekker hoor om ook weer eens op een andere manier gewaardeerd te worden.

Het was echt heel leuk en gezellig, jammer dat het maar tijdelijk is.

's Avonds zag ik een leuke vacature in de krant staan en heb daar meteen mijn c.v. naar toe gestuurd. Die mensen die mij hebben aangenomen, weten dat als ik ergens voor vast kan beginnen, ik dat dan ook doe, maar vind het toch wel moeilijk hoor!

Jorg zei dat ik al vaak genoeg verneukt (sorry) ben door werkgevers, ik moet nu aan mezelf gaan denken. Is ook wel waar, maar zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar!

Volgende week 3 halve dagen werken en daarna dus 3 hele dagen. Spannend!

Groetjes, Marieke en Lyanne

O'ja, Lyanne slaapt alleen nog maar in de middag, maar wel 3 uur lang! En eten dat ze doet! Echt heerlijk! Net zelfs 1,5 boterham op!!

Heej Marieke,

Denk ook dat het wel fijn is als je kunt gaan werken en even niet de hele tijd alleen maar mama bent. Ben benieuwd of je nog reactie krijgt van het bedrijf waar je je cv heen hebt gestuurd.
En inderdaad aan jezelf denken! Denk maar zo: Als ik niet lekker in mijn vel zit, dan zit Lyanne dat ook niet.

Groetjes Kirsten

Fijn dat je met plezier naar je werk gaat.
Ik hoop voor je dat je een vaste aanstelling kan krijgen,heb je toch wat meer zekerheid.
En inderdaad,als jij goed in je velletje zit,zit je dochter dat ook!
Groetjes Tanja.

Fijn dat het je zo goed bevallen is! En je man heeft gelijk hoor, al is het soms moeilijk als je zo loyaal bent. Maar ze snappen heus wel dat je voor iets vast gaat als zij je dat niet kunnen bieden.

Gaat het met Lyanne ook nog steeds goed op het kdv?

Groetjes
Susan

Jorg heeft gelijk hoor! Je hoeft ze niet te belazeren, maar zorg nou eens dat je de perfecte baan voor jou vindt! Ze vinden voor jou heus wel een ander (en anders moeten ze jou iets geweldigs aanbieden!)
Liefs Nelleke

Super dat je weer 'lekker' in het arbeidsproces zit. Das al een hele stap toch?! En idd lekker verder zoeken ondertussen. Fijn voor je dat t lekker gaat nu!

xxx Bianca

Hi hi, ik had net mijn oude collega aan de telefoon, daar zou ik morgen mee gaan lunchen, maar ze belde af.

Ik vertelde van de sollicitatie en ze vroeg waar. Zegt ze, "Marieke toch, die ken je wel, dat is die en die, als ik ze spreek, zal ik wel een goed woordje voor je doen".
En of dat ik ze ken, heb ik laatst nog mee staan buurten toenik schoenen voor Lyanne kocht, ze zei toen nog dat ze mensen zocht voor als ze 2x per jaar monsterverkoop heeft,, hoezo blont!! Mijn laatste werk was op de verkoop binnendienst bij een schoenfabrikant en die vacature is dus ook bij een schoenenboer. Ons kent ons wereldje!! Ben benieuwd!

haha zie je zo gaat dat.. haha

Misschien kun je in de kinderkleing gaan werken, weet wel paar klantjes dan haha

Terug
Bovenaan