1e werkweek zit er op!

Hoi dames,

Nou de 1ste werkweek zit er al weer op.

Dinsdag weer begonnen en t ging opzich allemaal wel goed, alleen is die morgen de PGBcliënt waar ik voor werk opgenomen in het ziekenhuis met een longontstekking. Dus bestond mijn week voornamelijk op oppassen op de andere kinderen en het huishouden runnen.

De dinsdag/woensdag en donderdag gewerk. Din/don naar opa en oma en die woensdag even mee genomen naar t werk(was niet een officeële werkdag dus geen oppas)

Met Dorinthe ging het wel goed, wilde alleen niet bij de oppas slapen en was daardoor die donderdagavond gebroken.(om 1945 op bed en werd de volgende morgen om 700 weer wakker)

Vrijdag was er niets met haar te doen, eten/slapen en even bij mama zitten meer was t niet.

Al met al was het dus behooorlijk wennen voor allebei.

Gister ben ik zelf weer vreselijk verkouden geworden, hoop dat het snel over gaat.

vanmiddag naar het CB ben benieuwd.

Liefs

Hoi Eline,

Wat fijn dat je eerste werkweek toch redelijk voorspoedig is verlopen. Natuurlijk is het even wennen, maar dat komt ook helemaal goed!

Ik heb 16 april genoteerd in mn agenda, maar daar hebben we van te voren nog wel even weer contact over.

Hoop dat je verkoudheid snel weer over is.

Lfs Esther en Merle

Hey Eline,

Fijn dat het allemaal goed gegaan is behalve het slapen dan, maar dat komt ook vast goed.
Lars had dat ook aan het begin en nu slaapt hij heel erg veel tussen zijn voedingen door op de opvang en bij mijn moeder.
Is allemaal wennen andere omgeving andere situatie, maar komt vanzelf goed!

Succes met je verkoudheid!

Liefs Kim

Ik hoop dat jij en Dorinthe snel wennen aan het nieuwe ritme. Vaak passen die kleintje zich wel makkelijk aan!
Het heeft even tijd nodig.

Ik hoop dat je snel opknapt van je verkoudheid.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan