1e x ongesteld, vreselijk veel??

Hallo meiden,

Ben voor het eerst weer ongesteld geworden (Jente is 16 weken en ik geef wel de borst dus had gehoopt dat het nog wat langer weg bleef).
Maar het is zo vreselijk veel, is dat normaal? Vanochtend was van mijn maandverbandje geen wit meer te zien (sorry hoor). Dit was voor mijn zwangerschap nooit zo erg!

Hoe is dat bij jullie? En ik heb begrepen dat er een speciale pil is die je goed bij borstvoeding kan slikken, weten jullie dat?

Groetjes Fennie

hoi fennie,
ik had vorige week ook mijn eerste mentruatie weer ...het viel me ook op dat het zo heftig was....moest vaak mijn ob verwisselen!!!!!
ik geef geen borstvoeding overigens.
maar nu ben ik er weer vanaf voor 3 weken!!!
groetjes lot.

Bij mij was de eerste keer ongesteld ook heel veel. Voor zover ik heb begrepen is dat normaal! Ik ben toen gelijk begonnen met de pil en de eerste onttrekkingsbloeding was ook nog een stuk heviger dan ik gewend was. Afgelopen week de tweede stopweek gehad en het was weer normaal.
Ik weet niet of het verder uitmaakt of je borstvoeding geeft of niet. Ik heb 3.5 wk bv gegeven. Tijs is nu 17.5 wk.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

ivm mijn lange vloeien ben ik destijds naar de huisarts geweest.
Ook mijn eerste menstruatie duurde 14 dagen en was erg heftig.
Zij liet toen ook weten dat de eerste menstruatie na de bevalling langer en heftiger kan zijn dan normaal. Geen paniek dus, maar een natuurlijke reactie van je lichaam.

Hopelijk ben je wat gerust (on-)gesteld,.. haha..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan