1e x verloskundige

Ik moet volgende week donderdag voor
het eerst naar de verloskundige,
nu wil ik weten, wat ze bij een eerste
bezoek bij de verloskundige allemaal doen of vragen. Moet ik zelf nog wat meenemen?

Wel spannend de eerste keer.

Hoor van jullie
 
hoi?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste bezoek gehad,ze vroegen het medische verleden van mij en mijn vriend ,ofdat er ziekte's voorkomen in de fanilie.ze keek naar mijn bloeddruk en heeft mijn gewicht genoteerd,was al ruim twee kilo aangekomen ook kreeg ik een briefje voor bloed te laten prikken en voor een termijnecho.Ze heeft ook gekeken ofdat ze het hartje kon horen maar ze kreeg hem nog niet gevonden. dat was wel heel jammer maar was nog vroeg met ruim 10 weken dus mag ik over twee weken terug komen.
Hoeveel weken ben jij?
groetjes monique
 
ben het eens met bovenstaande, je moet de ziektes van familieleden, (ook astma, allergien enz.) wel even op een rijtje zetten bijvoorbeeld is het een oom of zus die het heeft.
Er wordt ook gevraagd of er tweelingen voorkomen in de familie en wat voor familieverband. O ja de bloedgroep van je vriend/man vragen ze ook.
( ben zelf voor de derde keer zwanger en wij weten nog steeds niet wat mijn man zijn bloedgroep is, dus als je het niet weet is het ook niet erg.
Groetjes
 
Hoi Hoi,

Wat je ook mee kunt nemen is je verzekeringskaartje, die moest ik in elk geval wel meenemen...Dus ik zou het doen, misschien vraagt ze er niet om, maar in elk geval heb je hem bij je!

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Terug
Bovenaan