1e zwangerschap, geen duidelijke symptomen 5weken zwanger

<p>Hallo allemaal, </p><p>ik ben op dit moment 5weken zwanger van mijn 1e kindje. Na een traject met clomid en etc. Dus jeei! Gelukt! </p><p>Nu maak ik mij dus zorgen/druk.. ik heb amper tot geen klachten. Het enige waar ik last van heb is, s’avonds een opgeblazen gevoel en benauwd. En lichtjes gevoelige borsten. En de ene dag wat krampjes in de buik de andere dag niet. </p><p>Is dit normaal? Ik ben erg bang omdat dit nog zo pril is dat het mis gaat, of al mis is. Over ongeveer 2weken heb ik mijn eerste echo. Misschien ben ik gewoon een beetje ongeduldig haha. Groetjes Sofia</p>
 
Hoihoi
Gefeliciteerd  met je zwangerschap. 
Maak je geen zorgen,  je hoeft niet perse symptomen  te hebben of ze komen en ze gaan 
Hopelijk kan ik je een beetje gerust stellen. 
Bij mijn zwangerschap  heb ik amper symptomen  gehad  alleen honger en soms wat pijnlijke borsten dat was het enige.
Dat maakte mij inderdaad ook erg onzeker. Maar ik denk nu  achteraf wat heb ik toch een heerlijke zwangerschap  gehad waarbij ik eigenlijk  alles kon doen en eten wat ik wilde.
Tot in de laatste  weekjes dat het zeer ging doen aan mn rug en bekken
Nu een gezond  zoontje van alweer 5 maanden oud.
Dus probeer  een beetje rust te vinden en een beetje te gaan genieten van je zwangerschap  als dit lukt ?
Ik heb spijt dat ik me eigen tot aan de 20 weken echt mega druk heb gemaakt  en daarna pas kon genieten. 
Aan de ene kant het zijn je moeder gevoelens  die zorgen dus het is niet raar natuurlijk ??
 
Bedankt voor de snelle reactie! 
Ook erg fijn om te horen dat je niet perse symptomen moet hebben. Ik had ook al opgezocht en zag dat de symptomen ook later kunnen komen. 
Maar het geeft mij meer vertrouwen dat meer mensen weinig tot geen symptomen hadden, en ik zal er van gaan proberen te genieten/ niet teveel erover na te gaan denken :) 
 
 
Hoi
ik ben nu precies 17 weken zwanger na in maart een leeg vruchtzakje te hebben gehad.
verdriet alom en het verdriet overschaduwt de blijdschap van nu.
ik heb nu 2 echo’s gehad en alles gaat prima ook ik heb nergens last van behalve pijnlijke borsten en eerste weken moe. Maar ja werk in de zorg en 2 banen dus moeheid is niet raar.
 
probeer echt te genieten, ik probeer dit ook al is het soms echt wel moeilijk.
Liefs Wendy 
 
Hoi
ik ben nu precies 17 weken zwanger na in maart een leeg vruchtzakje te hebben gehad.
verdriet alom en het verdriet overschaduwt de blijdschap van nu.
ik heb nu 2 echo’s gehad en alles gaat prima ook ik heb nergens last van behalve pijnlijke borsten en eerste weken moe. Maar ja werk in de zorg en 2 banen dus moeheid is niet raar.
 
probeer echt te genieten, ik probeer dit ook al is het soms echt wel moeilijk.
Liefs Wendy 
 
Terug
Bovenaan