1e zwangerschap HG, toch graag een 2e!

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal, tijdens mijn 1e zwangerschap had ik vanaf week 6 t/m 17 erge last van HG. Van smorgens tot s'avonds hing ik boven de wc. Geen druppel water bleef binnen. Wat resulteerde in een ziekenhuisopname. Na 4 dagen infuus werd ik weer naar huis gestuurd en ging het af en aan iets beter. Nu we een zoontje van bijna 2 hier rond hebben springen/huppelen en brabbelen verlangen we naar een broertje of zusje voor hem.En nog een wondertje voor ons. Morgen laat ik mijn spriraaltje verwijderen en gaan we weer aan de slag. Met veel enthousiastme, maar ook wel een beetje angst om mijn zoontje tekort te doen als ik weer zo ziek wordt begint het hele proces weer opnieuw. Mijn vk zei dat 67% vd vrouwen die HG had in een vorige zwangerschap dit ook weer krijgt bij de 2e zwangerschap. Heeft iemand ervaring? Of hetzelfde meegemaakt? Het is het allemaal waard weet ik nu! Was het maar vast morgen...

Wat leuk enwelkom hier! Maak e geen zorgen, ook bij dezelfde persoon schijnt elke zwangerchap weer anders te zijn!

Succes!

Liefs Daisy

Bedoel natuurlijkwat leuk dat je voor een tweede gaat.... Niet dat je oveel last ebt gehad van misselijkheid!

Hoi! Welkom!!

Mijn beste vriendin heeft het ook meegemaakt helaas. Beide zwangerschappen doodziek in het ziekenhuis gelegen. Ze voelde zich wel schuldig naar haar oudste toe maar ze was zo ziek dat het haar op dat moment ook weinig kon schelen. Ze heeft het er allemaal voor over gehad maar er komt daar geen derde....dan moet ze twee kindjes thuis laten en dat wil ze echt niet. Het was zelfs bij de tweede zwangerschap erger dan bij de eerste...

Een heel klein lichtpuntje, is maar een heel kleintje want ik heb met eigen ogen gezien hoe ellendig het allemaal is, is dat het ziek zijn heel goed voor de baby is. Dat hebben ze mijn vriendin heel vaak gezegd.

Sorry, het is niet rooskleurig neergezet maar jij weet al uit ervairng dat het dat ook niet is...

Heel veel succes met het zwanger worden en de periode erna!!

Liefs

ik ken iemand, bij de eerste iid ook doodziek in het ziekenhuis gelegen. maar nu bij de tweede veel minder last, en past haar dagelijkse dingen erop aan waardoor het wel te houden is. ze heeft ook medicijnen tegen de misselijkheid.
je weet nooit hoe een twee keer gaat!
hoop voor je dat het anders is!
succes

Terug
Bovenaan